Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Μετά από ένα μικρό ψήλωμα που έκανα στο φίλο, και μία ελαφρά σβέλτη βόλτα από κοτρόνες, ρέματα, κτλ μη τα πολύ λέω έσπασα δύο αμορτισέρ...
Όλα τη δεξιά μεριά, η οποία βαράει δίχως έλεος.
Δεν τη κλαίω τη ζημια κάθε άλλο την χάρηκα πολύ μάλιστα γιατί μου έβγαλε πολλά γούστα η βόλτα, το θέμα μου είναι τι να φορέσω τώρα.
Τα μέχρι τώρα ήταν KAYABA ασημί.
Δεν ξέρω αν ήταν η ώρα τους να σπάσουν ή για τη ζημια βοηθησε και το ψήλωμα, γιατί σπάσαν στη πρώτη δοκιμαστική βόλτα μετά το ψήλωμα. δεν ήταν βόλτα normal, είχε από όλα.
Να βάλω τα ίδια που έχω τώρα η πάω στα μαμά που βλέπε σε αγγελίες στο car ---> (Πωλείται ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΜΠΡΟΣ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ LADA ΝΙΝΑ 1700cc/1600cc ΓΝΗΣΙΟ AVTOVAZ LADA - Ρωτήστε τιμή)
Όλα τη δεξιά μεριά, η οποία βαράει δίχως έλεος.
Δεν τη κλαίω τη ζημια κάθε άλλο την χάρηκα πολύ μάλιστα γιατί μου έβγαλε πολλά γούστα η βόλτα, το θέμα μου είναι τι να φορέσω τώρα.
Τα μέχρι τώρα ήταν KAYABA ασημί.
Δεν ξέρω αν ήταν η ώρα τους να σπάσουν ή για τη ζημια βοηθησε και το ψήλωμα, γιατί σπάσαν στη πρώτη δοκιμαστική βόλτα μετά το ψήλωμα. δεν ήταν βόλτα normal, είχε από όλα.
Να βάλω τα ίδια που έχω τώρα η πάω στα μαμά που βλέπε σε αγγελίες στο car ---> (Πωλείται ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΜΠΡΟΣ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ LADA ΝΙΝΑ 1700cc/1600cc ΓΝΗΣΙΟ AVTOVAZ LADA - Ρωτήστε τιμή)
Μια μέρα θα μας σκεπάσει που θα μας σκεπάσει...το χώμα.
Μέχρι τότε... ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Μέχρι τότε... ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Το ψήλωμα είναι πιο πιθανό να φταίει πες μας λεπτομεριες και δείξε φώτο από το ψήλωμα που έκανες.
Θα χρειαστείς μάλλον μεγαλύτερου μήκους αμορτισέρ.Σε ψηλώματα συνήθως βάζανε από isuzu trooper.
Θα χρειαστείς μάλλον μεγαλύτερου μήκους αμορτισέρ.Σε ψηλώματα συνήθως βάζανε από isuzu trooper.
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Το πήγα με προσθήκες στα ελατήρια, πίσω 5cm και εμπρός 3cm.
Μέτρημα πριν και μετά μου έδειξε 3cm μπρός πίσω.
Και 2cm προσθήκη στα εμπρός μπαλάκια, τις οποιες θα αλλάξω μόλις αξιωθώ να φτιάξω άλλες με αλουμίνιο γιατί το teflon δεν είναι και το καλύτερο για εκεί.
Από όσο πρόσεξα γιατί μου τα έδωσε στο χέρι σε κατάβαση και από όσο είδα μάλλον τα τέντωσα μέχρι τέρμα, και ίσος έπεσα σε κενό απότομα γιατί με είχε πάρει λίγο σβέλτα η ρεματιά και εκεί έγινε η ζημια.
Και επειδή όταν κάποιος χαμηλώνει το IX του, τα ελατήρια πάνε παρέα με αμορτισέρ για χαμήλωμα, άρα αντίστοιχα όταν σηκώνουμε θέλουμε και αμορτισέρ για ψήλωμα, ή φτιαχτές βάσεις για να φέρει το αμορτισέρ στην διαδρομή που είχε πριν.
Επειδή δεν είμαι πολύ της άποψης να φτιάξω βάσεις για τα αμορτισέρ πρέπει να ψαχτώ για νέα αμορτισέρ που να καλύπτουν τι μεγαλύτερη διαδρομή.
φωτό σε λίγες ώρες να μαζευτώ σπίτι.
Μέτρημα πριν και μετά μου έδειξε 3cm μπρός πίσω.
Και 2cm προσθήκη στα εμπρός μπαλάκια, τις οποιες θα αλλάξω μόλις αξιωθώ να φτιάξω άλλες με αλουμίνιο γιατί το teflon δεν είναι και το καλύτερο για εκεί.
Από όσο πρόσεξα γιατί μου τα έδωσε στο χέρι σε κατάβαση και από όσο είδα μάλλον τα τέντωσα μέχρι τέρμα, και ίσος έπεσα σε κενό απότομα γιατί με είχε πάρει λίγο σβέλτα η ρεματιά και εκεί έγινε η ζημια.
Και επειδή όταν κάποιος χαμηλώνει το IX του, τα ελατήρια πάνε παρέα με αμορτισέρ για χαμήλωμα, άρα αντίστοιχα όταν σηκώνουμε θέλουμε και αμορτισέρ για ψήλωμα, ή φτιαχτές βάσεις για να φέρει το αμορτισέρ στην διαδρομή που είχε πριν.
Επειδή δεν είμαι πολύ της άποψης να φτιάξω βάσεις για τα αμορτισέρ πρέπει να ψαχτώ για νέα αμορτισέρ που να καλύπτουν τι μεγαλύτερη διαδρομή.
φωτό σε λίγες ώρες να μαζευτώ σπίτι.
Μια μέρα θα μας σκεπάσει που θα μας σκεπάσει...το χώμα.
Μέχρι τότε... ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Μέχρι τότε... ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Αλλάχτηκαν αμορτισέρ, μια βάση zafor, μια φούσκα έξω δεξιά και μπήκαν προσθήκες αλουμίνιο στα μπαλάκια.
Αλλαγή βαλβολίνες και πάμε για Km.
Έγινε μια προσπάθεια να γρασάρω και τους σταυρούς αλλα δεν συμφωνούσε ο γρασαδόρος...
Αλλαγή βαλβολίνες και πάμε για Km.
Έγινε μια προσπάθεια να γρασάρω και τους σταυρούς αλλα δεν συμφωνούσε ο γρασαδόρος...

Μια μέρα θα μας σκεπάσει που θα μας σκεπάσει...το χώμα.
Μέχρι τότε... ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Μέχρι τότε... ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Καλησπέρα, καλό καλοκαίρι. Επι του θέματος, θυμάται κανείς απ' το παλιό φόρουμ, ποιό μοντέλο ISUZU TROOPER (χρονολογίας) <<μάς δάνειζε >> τα αμορτισέρ του για περίπτωση ψηλώματος μελλοντικά; Έχω μεν κάποιους κωδικούς αλλά είναι για μάρκα MONROE και δεν τα ξαναβάζω διότι <<έπεσαν>> πολύ γρήγορα (στα 30.000 km έχασαν περίπου 50% αποσβεστικότητος!, κατ' εκτίμησιν βεβαίως). Επίσης δεκτές γνώμες για άλλες μάρκες. Ευχαριστώ αναμένων απαντήσεις!
-
- Posts: 4
- Joined: Fri Apr 20, 2018 8:41 pm
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Monroe adventure D8004 για πισω και D5464 για εμπρος.Καταπληκτικα αμορτισερ.Τερατα αντοχης,πολυ καλη λειτουργια,τα ειχα και σε μαμα υψος.Δινουν πολυ καλη διαδρομη πισω και σε μαμα υψος βελτιωνεται και η μπροστα.Μειονεκτημα,δεν αντεχουν οι μαμα,πανω,βασεις των εμπρος αμορτισερ.Θελουν ενισχυση,Ευκολη δουλεια λιγων λεπτων για καποιον που γνωριζει,ο φανοποιος μου ειχε χρεωσει 25€ και για τις 2.Σιγουρα ειχες τα adventure;Εγω το πουλησα με αυτα με 50Κ χλμ και ο επομενος τα ειχε πανω για αρκετα χρονια ακομη και ηταν πολυ ευχαριστημενος (ειχε και ενα 1600 παραλληλα με το "δικο μου").Για την ιστορια,τα πισω τα βαλαμε σε pinin 2λιτρο που ειχε koni raid και ο ιδιοκτητης ειπε οτι καταλαβε πως ειναι τα αμορτισερ,μετα την αλλαγη.
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Ευχαριστώ για τον κόπο και τον χρόνο της απάντησης. Ναί, αυτοί είναι οι κωδικοί των monroe adventure για Isuzu Trooper '81-'91. Τούς είχα καταχωρημένους αλλά ήθελα, όπως είχα γράψει, αντίστοιχους για άλλα αμορτισέρ άλλης μάρκας για τον λόγο που έγραψα. Ψάχνοντας σε ιστοσελίδες αμορτισέρ βρήκα, αλλά επ' αφορμήι της απάντησής σου έψαξα και τα δικά μου καλύτερα. Πιθανόν είναι άλλα Μονρόε γιατί γράφουν REFLEX, είναι μαύρου χρώματος. Τα Adventure τι χρώμα έχουν; Γράφουν τίποτε άλλο εκτός Adventure, δηλαδή μήπως και Reflex;
Γενικώτερα για τα αμορτισέρ της μάρκας δεν έχω ακούσει καλά λόγια, κυρίως όσον αφορά την απόδοση και αντοχή στον χρόνο (χρήση). Τα Adventure τι απόσβεση έχουν, είναι σκληρά ή μαλακά, πώς λέμε για τα αμάξια δρόμου τα κίτρινα Μπιλστάϊν Β6 ή τα κοινά μαύρα Β4; Η τιμή τους σε τι επίπεδα βρίσκεται; Εγώ είχα πληρώσει περίπου 135-140 ευρώ το 2013-14.
Γενικώτερα για τα αμορτισέρ της μάρκας δεν έχω ακούσει καλά λόγια, κυρίως όσον αφορά την απόδοση και αντοχή στον χρόνο (χρήση). Τα Adventure τι απόσβεση έχουν, είναι σκληρά ή μαλακά, πώς λέμε για τα αμάξια δρόμου τα κίτρινα Μπιλστάϊν Β6 ή τα κοινά μαύρα Β4; Η τιμή τους σε τι επίπεδα βρίσκεται; Εγώ είχα πληρώσει περίπου 135-140 ευρώ το 2013-14.
-
- Posts: 4
- Joined: Fri Apr 20, 2018 8:41 pm
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Τα ειχα πληρωσει 200€,μετα τα βρηκα 110 και τα 4.Τα reflex δεν ειναι τα adventure,τα οποια ειναι κιτρινα και ποιο με χοντρες μπουκαλες.Δεν τα λες σκληρα,μαλλον σφιχτα θα τα χαρακτηριζα.Εχουν τις ιδιες βαλβιδες(σε αρχη λειτουργειας τουλαχιστον)που εχουν και τα bilstein,για την ρυθμιση της αποσβεσης αναλογως σε ποια ταχυτητα λειτουργιας ειναι το αμορτισερ.Παραθετω φωτο για να δεις τα αμορτισερ
Οι διαστασεις για τα πισω ειναι 33-57.

Οι διαστασεις για τα πισω ειναι 33-57.
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Εδώ και δύο χρόνια βγαίνουν μόνο μαύρα. Δεν υπάρχουν
σε κίτρινο χρώμα.
Για το niva όπως και για άλλα 4χ4 νομίζω ότι βγαίνουν μόνο reflex adventure
και όχι σκέτα reflex που βγαίνουν για ανάρτηση με γόνατα MacPherson
σε κίτρινο χρώμα.
Για το niva όπως και για άλλα 4χ4 νομίζω ότι βγαίνουν μόνο reflex adventure
και όχι σκέτα reflex που βγαίνουν για ανάρτηση με γόνατα MacPherson
-
- Posts: 4
- Joined: Fri Apr 20, 2018 8:41 pm
Re: Eσπασα δύο αμορτισέρ...
Πριν 2 χρονια εβαλε φιλος σε jimny adventure και ηταν κιτρινα,μαλλον προλαβε τα τελευταια.Δεν γνωριζω κατι παραπανω γιατι εγω τα ειχα στο niva πριν 10 χρονια.Με ενδιαφερει παντως το θεμα γιατι θελω να τα βαλω στο αμαξι που εχω τωρα(ειναι σε φαση ανακατασκευης) καθως ειναι καλα και φθηνα.Tα reflex δεν τα εχω σε εκτιμηση.Εναλλακτικα μπορουμε να δουμε τα ιδια σε gabriel τα οποια ειχε εκθειασει ο "metalaxe"(τι θυμαμαι τωρα)οταν τα ειχε βαλει στο niva του.