ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Συντονιστής: Moderators

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Τρί 01 Ιουν, 2010 2:40 pm

αρκετά ενδιαφέρον αυτό που λές nchatzi. Θα δώ τα αποτελέσματα της ενδοσκόπισης σήμερα και θα αποφασίσω...και ναι θα ακολουθήσω την συμβουλή σου για το φιατ...κουβεντιάζοντας πάντα και με τον μηχανικό...βασικά αυτή την εποχή το θέμα είναι καθαρά οικονομικό και φυσικά μακροπρόθεσμο...τον Αύγουστο έσκασα 700 και κράτησαν και το δικό μου σαζμάν...εε αισθάνομαι λίγο μαλάκας, όταν την ίδια στιγμή παζαρεύω (παζάρευα) να αγοράσω ένα 1600αρι με 500 ευρώ σε σχετικά καλή κατάσταση...

Τάσο, πως το εννοείς αυτό που λές οτι είναι μια δύσκολη εργασία και δεν πετυχαίνει; Γιατί δεν πετυχαίνει; Φταίει η τοποθέτηση και το είδος των ανταλλακτικών; (βέβαια υπάρχουν ρουλεμάν με 2 και με 15-20 ευρώ)...ή είναι κάτι άλλο;

ΥΣ...κάποτε είχα ένα VW σκαθάρι...τούχα βάλει έναν κινητήρα 1300 που τον είχαν κάνει 1500...τρύπησα πιστόνι σε μια ανεκδιήγητη στιγμή...(το 1985) άλλαξα κινητήρα, σε 1302 με διπλές εισαγωγές, αλλά τον παλιό και τρύπιο τον πήρα σπίτι μου, σε ένα διαμέρισμα στου Ζωγράφου...τον έλυσα τον ξετίναξα και σε ένα χρόνο αγόρασα (οχι όλα) τα ανταλακτικά και έστησα ένα κινητήρα στο σαλόνι (τρόπος του λέγειν) του σπιτιού μου. Όταν μετακόμισα το 1989 για Λάρισα έιχα και ένα τσίλικο κατακαίνουργιο κινητήρα πακέτο...τρελάθηκαν οι μεταφορείς. Το 1989 έσπασα (πάλι) τον 1302. εεε...τον έβαλα ατόφιο πάνω και κράτησε χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι το 1996 που το πούλησα και αγόρασα το πρώτο μου niva. Δεν είχα ιδέα απο κινητήρες και συναφή και έστησα έναν. Ένας τεχνικός όμως που έχει φτιάξει καμιά χιλιαριά (και λίγα λέω) σαζμάν ε...δεν δέχομαι καμιά δικαιολογία οτι δεν πέτυχε η επισκευή...εκτός είπαμε, τα ανταλλακτικά...άλλωστε όλα εκέι τα ρίχνουμε τελικά...αστοχία υλικού... :)
...αν δεν σε νοιάζει που βρίσκεσαι τότε δεν έχεις χαθεί....

http://www.drakotrypa.gr

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ - ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. (και επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες...καιρός ήταν).
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό tsep την Τρί 01 Ιουν, 2010 3:02 pm

Κωστα απορω με τα χρηματα που λες.....
καινουργιο σασμαν κοστος εχει 750 ευρω!!!!

εαν πας σε μτχ να πας απο μοντελο 2005 και μετα......

προσωπικα δεν θα επελεγα την λυση φιατ.....εστω και εαν ειναι τοσο φθηνη....
η συγκεκριμενη κλιμακωση δεν κανει για 1700ρια μοτερ και χρηση Offroad και δει με τα αλογα του νιβα...
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3982
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Τρί 01 Ιουν, 2010 5:27 pm

το είπα...με πιάσανε μαλάκα...τόσο απλά..οχι τελικά δεν πάω σε λύση φιατ...δεν έχω κέφι για μετατροπές...αν είχα τα χρόνια του νχάτζι μπορεί...αλλά...

και επειδή το αυτοκίνητο θα το κρατήσω πάω για καινούργιο σαζμάν πονάει αλλά....το παλιό θα ψαχθεί ενδελεχώς θα αλλαχθούν όλα τα ρουλεμάν που είναι και τελικά η αιτία του κακού και θα δώ τι θα το κάνω.... :wink:
...αν δεν σε νοιάζει που βρίσκεσαι τότε δεν έχεις χαθεί....

http://www.drakotrypa.gr

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ - ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. (και επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες...καιρός ήταν).
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό nchatzi την Πέμ 03 Ιουν, 2010 1:59 pm

taxideytis έγραψε:το είπα...με πιάσανε μαλάκα...τόσο απλά..οχι τελικά δεν πάω σε λύση φιατ...δεν έχω κέφι για μετατροπές...αν είχα τα χρόνια του νχάτζι μπορεί...αλλά...

Το 124 Spider που έχω εγώ θέλει λίγο κόψε-ράψε στο πάτωμα... αλλά η φυσιολογική θέση του λεβιέ σε αποζημιώνει απόλυτα!!!
Η επιλογή είναι δική σου, αλλά το σασμάν από το 124 δεν θέλει μετατροπές!!!

tsep έγραψε:προσωπικα δεν θα επελεγα την λυση φιατ.....εστω και εαν ειναι τοσο φθηνη....
η συγκεκριμενη κλιμακωση δεν κανει για 1700ρια μοτερ και χρηση Offroad και δει με τα αλογα του νιβα...

Η κλιμάκωση είναι σχεδόν ίδια!!! Μόνο η πρώτη ταχύτητα έχει μεγάλη διαφορά και είναι πιο κοντή από του Niva!!!
Πώς γίνεται να λες ότι δεν κάνει για off-road χρήση???
Και γιατί να μην θέλεις πιο κοντή πρώτη σε πιο αδύναμο κινητήρα όπως του 1700???
Μήπως κατάλαβες κάτι λάθος???
NIVAFIORI2000 // Theredpower
Άβαταρ μέλους
nchatzi
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 151
Εγγραφη: Δευτ 18 Ιουν, 2007 6:24 pm
Τοποθεσια: Βριλήσσια

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Πέμ 03 Ιουν, 2010 2:26 pm

....e ναι αυτά τα λίγα στο πάτωμα που να τα κάνεις τώρα...και κάτι άλλο. Που να ψάχνω για κιβώτιο απο φιατ τώρα πια. Μην ξεχνάς οτι δεν ζώ στην Αθήνα τώρα πιά. Και αν βάλεις οτι είναι μια μετατροπή, όπως και να το κάνεις μετρατροπή έιναι, που θέλει και όρεξη και κατάλληλο μάστορα, ε, άστα να πάνε....αφήνω βέβαια το γεγονός οτι πες οτι βρίσκω κιβώτιο απο φιατ. Έλεγχο δεν θέλει; θα έιναι σωστό; και να δεν έιναι; Αυτές οι εργασίες γίνονται κατόπιν προγράμματος μακράς ανακατασκευής και όχι οταν σου χαλάσει και πάς βιαστικά και γρήγορα να το φτιάξεις διότι την Παρασκευή πρέπει νάσια στα Γιάννενα...
είπαμε ενδιαφέρουσα και φθηνή μετατροπή αλλά.... :D
...αν δεν σε νοιάζει που βρίσκεσαι τότε δεν έχεις χαθεί....

http://www.drakotrypa.gr

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ - ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. (και επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες...καιρός ήταν).
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό morths21 την Πέμ 03 Ιουν, 2010 4:37 pm

Εκανα επισκευη στο σαζμαν μου πριν 2 εβδομαδες.Η συνηθη ζημια που πεταει την 4η.Φαγωμενες φουρκετες κλασικα.Κατασκευασμενες απο μπρουτζο.....Τι να πεις?????αντικατασταθηκαν απο νεες απο την μαμα εταιρεια.Βεβαια πληροφοριες λενε οτι αν βαλεις φουρκετες σιδερενιες και οχι μπρουτζινες λυνεις το προβλημα εφ ορου ζωης!!Αν τις βρεις βεβαια γιατι στη μαμα ειπαν οτι δεν εχουν και δεν γνωριζουν κατι......Δεν γα@@@ται...αρκει να βγαλει 122000km ακομα..... :roll: Κοσυτος ανταλακτικων μαμα γυρω στα 240 ευρω(ρουλεμαν ολα και φουρκετες και τσιμουχες)Δυστηχως δεν προλαβα να βγαλω φωτο για να ανεβασω.....
ΚΛΕΠΑ ΟΡΕΙΝΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
http://www.youtube.com/watch?v=7jFHWSlwJ58
Αντώνης Π.
Άβαταρ μέλους
morths21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 860
Εγγραφη: Πέμ 14 Φεβ, 2008 6:31 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΛΕΠΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό nchatzi την Παρ 04 Ιουν, 2010 1:13 pm

taxideytis έγραψε:....e ναι αυτά τα λίγα στο πάτωμα που να τα κάνεις τώρα...και κάτι άλλο. Που να ψάχνω για κιβώτιο απο φιατ τώρα πια. Μην ξεχνάς οτι δεν ζώ στην Αθήνα τώρα πιά. Και αν βάλεις οτι είναι μια μετατροπή, όπως και να το κάνεις μετρατροπή έιναι, που θέλει και όρεξη και κατάλληλο μάστορα, ε, άστα να πάνε....αφήνω βέβαια το γεγονός οτι πες οτι βρίσκω κιβώτιο απο φιατ. Έλεγχο δεν θέλει; θα έιναι σωστό; και να δεν έιναι; Αυτές οι εργασίες γίνονται κατόπιν προγράμματος μακράς ανακατασκευής και όχι οταν σου χαλάσει και πάς βιαστικά και γρήγορα να το φτιάξεις διότι την Παρασκευή πρέπει νάσια στα Γιάννενα...
είπαμε ενδιαφέρουσα και φθηνή μετατροπή αλλά.... :D


Το ξαναγράφω - διευκρινίζω όχι για εσένα, αλλά για πιθανή μελλοντική χρήση...

Το σασμάν από το 124 (σκέτο και όχι από 124 Spider) ουσιαστικά είναι το ίδιο σασμάν με του Niva απλά είναι κατασκευασμένο από την Fiat και όχι από τη Lada και μπαίνει χωρίς καμία απολύτως μετατροπή (plug and play) και ο λεβιές παραμένει στην ίδια θέση με το εργοστασιακό κτλ.

Αν βάλεις από Spider τότε πρέπει να κάνεις κάποιες μετατροπές στο τούνελ γιατί ο λεβιές των ταχυτήτων βγαίνει ακριβώς δίπλα από τα κοντά λεβιεδάκια (αργά και μπλοκέ μεσαίου διαφορικού). Εγώ αφού έκοψα το τούνελ έφτιαξα ένα σκελετό από ανοξείδωτα λαμάκια, για να δώσω το σχήμα που ήθελα, τα οποία μετά έντυσα με ανοξείδωτο λεπτό και πυκνό πλέγμα και μετά το πέρασα μια στρώση πολυεστέρα από την πάνω μεριά και αφού στέγνωσε, έβγαλα όλη την κατασκευή και το πέρασα άλλο ένα στρώμα από επάνω και δύο από κάτω. Μετά τοποθετήθηκε ξανά στη θέση του, βιδώθηκε, μπήκε αρμόκολλα και τέλος.

Εικόνα

Εικόνα
NIVAFIORI2000 // Theredpower
Άβαταρ μέλους
nchatzi
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 151
Εγγραφη: Δευτ 18 Ιουν, 2007 6:24 pm
Τοποθεσια: Βριλήσσια

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό stefanos_ptol την Σάβ 12 Ιουν, 2010 12:13 pm

και εγω εχω το προβλημα αυτο παιδια στην 2α την πεταει αλλα οχι συνεχεια οποτε γουσταρει το νιβακι το κανει με το παραμικρο αφιμα του γκαζιου και αλλοτε ποτε....... το πηγα για επισκευη μου ειπε ο μηχανικος μου οτι ειναι οι φουρκετες φυσικα αλλα δεν ειναι και τιποτα σοβαρο επισκευαζετε ευκολα....και το εχω αφισει ετσι εδω και πολλα μα παρα πολλα χλμ.αλλα οπος διαβαζω εδω μαλλον θα πρεπει να το παω να το δει αυτεσ τις μερες να το επισκευασει
Άβαταρ μέλους
stefanos_ptol
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 72
Εγγραφη: Δευτ 31 Μάιος, 2010 8:09 pm
Τοποθεσια: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό ΛΕΩΝ την Δευτ 05 Ιούλ, 2010 5:24 pm

Καλησπέρα.Συνάδελφοι βοήθεια,αν ξερει κανεις.Το θηρίο μου ειναι μοντελο ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008.Φετος ακριβως 23/4,που έληγε η εγγύηση,στα 40.000χλμ,χρειασθηκε να αλλαχθουν εκτος του τακτικου σερβις,πολλαπλη(μπηκε μαντεμένια) και σαζμαν.Να σκεφτειται οτι το αμαξι δεν ειχε δουλευτει οπως το προηγουμενο που το ειχα σκισει με το κυνηγι(μοντελο 2002) και δεν περιμενα τετοιες βλαβες.Απο τη μερα που το πηρα το αμαξι δεν το ειχα χρησιμοποιησει,αφηνοντας το,Κερατεα,στον πατερα μου,που το χρησιμοποιησε για μικροαποστασεις,τοπικες.Το ΠΣΚ,ομως θελησα να κανω ταξιδι.Το προβλημα ειναι οτι το αμαξι αρνειται να γεμισει πανω απο 120.Ενω μεχρι τα 100-110,ολα καλα,μολις βαλεις 5η και πατησεις να προσπερασεις δε γεμιζει,αρνουμενο να ανεβασει και στροφες πανω απο 4000.Με πολυ ζορι και σε μεγαλη αποσταση επιασε 120-125.Ενω πρωτα στην ιδια διαδρομη επιανε ανετα τελικη.Και το θεμα μου δεν ειναι να το πηγαινω με τελικη,συνεχεια,αλλα να μπορω οπου χρειαστει να φευγω.Συνθηκες ταξιδιου,ιδιες με 3 ατομα.Στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι δεν ειναι σαζμαν.Μπορει δισκος,μπορει καταλυτης και βλεπουμε.Σημειωτεον οτι σετ αμπραγιαζ,οταν αλλαξα σαζμαν δε μου αλλαξαν,με δικη τους υποδειξη,οτι δε χρειαζεται.Το αμαξι δεν πατιναρει.Εχει κανεις καμια ιδεα,για να μη με πιασουν ..........Σκεφτηκα οτι επειδη ηταν εγγυηση η αλλαγη σαζμαν,μηπως εβαλλαν κανενα παληο,πιο κοντο,χωρις να πουν τιποτα.Παιζει κατι τετοιο;
ΛΕΩΝ
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 51
Εγγραφη: Σάβ 09 Ιουν, 2007 8:35 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό tsep την Παρ 09 Ιούλ, 2010 6:53 am

αυτο που περιγραφης δεν ειναι προβλημα σασμαν....

κατι αλλο ειναι...

αυτο που λες για αλλαγη σασμαν με πιο παλαιο...δυσκολο
μιας και ολα τα σασμαν απο 1700 εχουν την ιδια κλιμακωση...

κατι αλλο ειναι....

μηπως εχεις μπαγκαζιερα οροφης....
εαν ναι λογο αεροδυναμικης το αυτοκινητο ζοριζεται να ανεβασει χιλιομετρα

ριξε μια ματια στα φιλτρα..μηπως ειναι βουλωμενα
και επισης μια ματια και στο καταλυτη
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3982
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό ΛΕΩΝ την Δευτ 12 Ιούλ, 2010 3:32 pm

Δημητρη ευχαριστώ για την βοήθεια.Μολις γύρισα σπίτι απο την αντιπροσωπεία.Μου είπαν οτι δεν εχει να κανει το σαζμαν.Κι οτι κατι ηλεκτρονικο συμβαινει.Πιθανον παλι πολαπλασιαστης ή καταλυτης,ή και καποιος αισθητηρας(χωρις να εχει εμφανειστει ενδειξη στο ταμπλω)..Λιγο κουφο βεβαια για μενα.Καταλυτης στα 40.000χλμ ή 2η φορα πολλαπλασιαστης;Αναμένω νεα τους.Ευτυχως που δεν το χρειαζομαι αμεσα και μπορω να περιμένω ως τις 23/7.Αλλα τι να σου κανουν και οι λιγοι που εχουν απομεινει.Ποτε να προλαβουν οταν εργαζονται τις μισες ωρες σχεδον,λογω περικοπων;Κριμα για τα παιδια,που φιλοτιμα κανουν οτι μπορουν.
ΛΕΩΝ
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 51
Εγγραφη: Σάβ 09 Ιουν, 2007 8:35 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό tsep την Τρί 13 Ιούλ, 2010 12:43 pm

δεν κανει τιποτα....
για αυτο τον λογο ειναι το φορουμ εξ αλλου
μακαρι να βγαλεις συντομα ακρη
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3982
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό Karpathoulas την Τρί 07 Δεκ, 2010 4:48 pm

Γεια σας και από εμένα στο θέμα αυτό. Εμένα μου πετούσε την πέμπτη, μετά από λίγα χιλιόμετρα την δευτέρα, η τετάρτη δεν έμπαινε καθόλου και η πρώτη με πάρα πολύ ζόρι. Έτσι, αποφάσισα από τα γραπτά σας να μεταβώ στην φτηνή λύση από FIAT 124, προσωρινά όμως γιατί θα φύγω σε λίγες μέρες εξωτερικό (είμαι ναυτικός). Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι το 124 είναι 4αρη και το 124 spider 5αρη και δεν το βρίσκω αλλά το 124 έχει ολόιδια χελώνι με του LADA. Είναι ολόιδιο, το είδα με τα μάτια μου. Και σίγουρα το προτιμώ από το "μαμά" που βγάζει συνεχώς προβλήματα. Οπότε σε 2-3 μέρες που θα το βάλω θα σας πω εντυπώσεις.

Υ.Γ. Αν και λέω αν ξέρει κανείς τίποτα για το που θα βρω spider, ας μου πει.
Άβαταρ μέλους
Karpathoulas
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 49
Εγγραφη: Πέμ 24 Ιουν, 2010 2:13 pm
Τοποθεσια: Λαρισα

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό Karpathoulas την Πέμ 09 Δεκ, 2010 4:48 pm

Λοιπόν, οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής:
Α) Η πρώτη ταχύτητα είναι πιο αργή από την εργοστασιακή
Β) Οι δευτέρα πρέπει να είναι ίδια αλλά η τρίτη πιο γρήγορη
Γ) Ο λεβιές είναι πιο μαλακός, και οι ταχύτητες μπαίνουν ΠΟΛΎ πιο μαλακά
Δ) Επειδή το συνεργείο είναι 30 χιλιόμετρα από το σπίτι μου τα 100 τα πιάνει με 3500 στροφές πιο άνετα, τα 110 με 4000 και πάει λέγοντας (έτσι κι' αλλιώς εγώ με 90 πάω παντού)
και Ε) Κάτι που δεν το περίμενα, που πήγαν τα τριξίματα???
Άβαταρ μέλους
Karpathoulas
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 49
Εγγραφη: Πέμ 24 Ιουν, 2010 2:13 pm
Τοποθεσια: Λαρισα

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό ncostis την Δευτ 17 Ιαν, 2011 11:02 am

Karpathoulas έγραψε:Λοιπόν, οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής:
Α) Η πρώτη ταχύτητα είναι πιο αργή από την εργοστασιακή
Β) Οι δευτέρα πρέπει να είναι ίδια αλλά η τρίτη πιο γρήγορη
Γ) Ο λεβιές είναι πιο μαλακός, και οι ταχύτητες μπαίνουν ΠΟΛΎ πιο μαλακά
Δ) Επειδή το συνεργείο είναι 30 χιλιόμετρα από το σπίτι μου τα 100 τα πιάνει με 3500 στροφές πιο άνετα, τα 110 με 4000 και πάει λέγοντας (έτσι κι' αλλιώς εγώ με 90 πάω παντού)
και Ε) Κάτι που δεν το περίμενα, που πήγαν τα τριξίματα???


Σύντροφε καρπάθουλα των δρακουλίων.
Επειδη χτες αποφράδα ημέρα το Νίβα μου μας άφησε από σασμάν (τρελλος έντονοτατος θόρυβος και ο λεβιες το έχει ρίξει στο χορευτικό) στο τούνελ της Κνυμήδας στη φθιώτιδας, λέω να μην το ανακατασκευάσω και να προβώ στη λυση φιατ 124 για οικονομικούς λόγους.
Φαντάζομαι κινήσε με αυτό ακόμα, Για πες εντυπώσεις, καταλανωσεις κλπ.

Νίκος
Aν θές να πας μπροστά στη ζωή... πήγαινε πίσω και πάρε φόρα.
-------------------------------------------------------------
http://www.radio.a33.gr dj loco (εγώ δηλαδής) --- http://www.taiji.gr (πάλι εγώ δηλαδής)
Άβαταρ μέλους
ncostis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 486
Εγγραφη: Κυρ 27 Δεκ, 2009 9:51 pm
Τοποθεσια: Κυψέλη, Αθήνα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Βλάβες ελαττώματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες