ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Συντονιστής: Moderators

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό esky_t την Κυρ 14 Μαρ, 2010 6:26 pm

hlias395 δε νομίζω πως χάθηκε κάποιο τραίνο (ή αν χάθηκε το προηγούμενο τώρα έρχονται άλλα) καθώς υπάρχει απίστευτος αριθμός αυτοκινήτων που περιμένουν την σειρά τους να "αεριστούν". Αν πάρεις τώρα ένα τηλέφωνο για να κλείσεις ραντεβού εγκατάστασης υγραερίου, μην πέσεις από τα σύννεφα αν σου δώσουν ημερομηνία ....Ιουνίου.
Esky_t


http://esky-t.blogspot.com/ <---- Οι εκδρομές μου

----------------------------------------------------------------------
Ζήτω η ΤΡΕΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!
esky_t
 
Δημοσ.: 372
Εγγραφη: Πέμ 09 Σεπ, 2004 4:02 pm
Τοποθεσια: Αθήνα - Αχαρναί

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filos την Τρί 23 Μαρ, 2010 8:00 pm

esky_t έγραψε: ... υπάρχει απίστευτος αριθμός αυτοκινήτων που περιμένουν την σειρά τους να "αεριστούν"...


Τάσο, στην συνάντηση που είχαμε πρόσφατα στην έδρα του NIVA CLUB,
συζητήθηκε "αρκετά ζεστά" και το θέμα της υγραεριοκίνησης των θηρίων μας.

Μεχρι τώρα βρέθηκαν αρκετοί (κι εγώ φυσικά) που θέλουμε να "αερίσουμε" τα NIVA μας.

Το μόνο που θα πρέπει, από τώρα πρέπει να το συζητήσουμε όλοι μας, είναι:
Να ενδιαφερθούν κάποιοι γνώστες, ούτως ώστε να βρεθούν συνεργεία εγκατάστασης υγραεριοκίνησης
τελευταίας γενιάς, τα οποία θα αναλάβουν την τοποθέτηση με την πιο συμφέρουσα τιμή.
Εννοείται πως, όσοι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι υπάρχουν, θα μπορέσουμε να διαπραγματευτούμε και την τιμή,
ακόμη και κάποια προτεραιότητα στην τοποθέτηση.

Αυτά προς το παρόν από εμένα, όσοι ενδιαφέρονται ας το συζητήσουμε εδώ, καθώς και τις περαιτέρω κινήσεις μας.


.
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2743
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό tsep την Τετ 24 Μαρ, 2010 8:16 am

επειδη ειδα οτι ενδοαφερει αρκετους θα ανοιξω ενα τοπικ ετισ ωστε οποιος πραγματικα ενδοαφερεται να δηλωση την προθεση του εκει και να ξερουμε που βαδιζουμε
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3997
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filos την Τετ 24 Μαρ, 2010 11:43 pm

Σήμερα, περνώνας από την Αλίμου, σκέφτηκα να κάνω μία επίσκεψη σε έναν από τους εγκαταστάτες υγραεριοκίνησης.
Τοποθετεί το kit 4ης γενιάς (γιατί απ΄ ότι μου είπε είναι μέχρι στιγμής δοκιμασμένο και αξιόπιστο),
η τιμή είναι από 1300€ σε 1200€ για εμάς με τα NIVA,
γίνεται διακανονισμός (τα μισά χρήματα με την παραλαβή του αυτοκινήτου και τα υπόλοιπα σε τρείς άτοκες δόσεις, δηλαδή 200€ το μήνα).
Η ημερομηνία που έκλεισε σήμερα για την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης σε ενδιαφερόμενο, ήταν στις 2 Οκτωβρίου 2010.

Δεν ξέρω εάν κάποιοι από εμάς μπορούν να κάνουν ερωτήσεις στους υπόλοιπους εγκαταστάτες των kits υγραεριοκίνησης,
ούτως ώστε να βρούμε ότι το καλύτερο για εμάς.

Επίσης ας γίνει και μία έρευνα, για το πιό kit είναι πιό αξιόπιστο, το 4ης ή το 5ης γενιάς.
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2743
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό NIKVILLIOTIS την Πέμ 25 Μαρ, 2010 10:37 am

Στην αρχή του τόπικ ο polyteknos και ο tsep, κάνουν πολύ καλή ενημέρωση στο εν λόγω θέμα.
Αντιπαραθέτω και γώ συμπληρωματικά τα παρακάτω:

Συμφέρει η εγκατάσταση του διότι η τιμή είναι πολύ υψηλή(1200-1300 ΕΥΡΩ)????
Οι ασφαλιστικές δυκλείδες είναι οι προβλεπόμενες της Ε.Ε ή θα πάει η πατέντα σύννεφο?????????
Μπορεί να εγκατασταθεί στα νέα μοντέλα NIVA?????????????
Και γιατί ο Ρώσος , ο "άρχοντας φυσικού αερίου"στην Ευρώπη ,δεν τοποθετεί στα αμάξια του υγραέριο, έστω και κατά παραγγελία????
Σήμερα είναι τόσο σημαντική η διαφορά τιμής βενζίνης-αερίου , για να κάνει κάποιος όλη αυτή την μετατροπή?????
Και για μιά μετακίνηση στην επαρχία, θα είσαι υποχρεωμένος να αποκλίνεις της κάθε πορείας σου ,για να βρείς"γκαζάδικο" πρατήριο????????
Τελευταίο , και κατ΄ εμέ , το πιό σημαντικό και σίγουρο είναι ότι η ιπποδύναμη μειώνεται
Μετά τις παραπάνω απορίες .....ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ..???????????????????????
****Γιατί οι ταξιτζήδες που στην 10ετία 90-2000 , ενώ είχαν τα ταξί με υγράεριο , άλλαξαν και πήραν DIESEL????
Θέμα ασφάλειας σε περίπτωση πίσω σύγκρουσης????? ή έλλειψης πρατηρίων???
Δεν νομίζω , διότι τα πρατήρια στην Αττική ήταν και είναι αρκετά....
Άρα κάποιοι από τους παραπάνω λόγους θα είναι η απόρριψη του υγραερίου .
NIKVILLIOTIS
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 958
Εγγραφη: Τετ 26 Νοέμ, 2008 8:29 pm
Τοποθεσια: Μικροχώρι-ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Πέμ 25 Μαρ, 2010 11:18 am

Συμφέρει η εγκατάσταση του διότι η τιμή είναι πολύ υψηλή(1200-1300 ΕΥΡΩ)????
Οι ασφαλιστικές δυκλείδες είναι οι προβλεπόμενες της Ε.Ε ή θα πάει η πατέντα σύννεφο?????????
Μπορεί να εγκατασταθεί στα νέα μοντέλα NIVA?????????????
Και γιατί ο Ρώσος , ο "άρχοντας φυσικού αερίου"στην Ευρώπη ,δεν τοποθετεί στα αμάξια του υγραέριο, έστω και κατά παραγγελία????
Σήμερα είναι τόσο σημαντική η διαφορά τιμής βενζίνης-αερίου , για να κάνει κάποιος όλη αυτή την μετατροπή?????
Και για μιά μετακίνηση στην επαρχία, θα είσαι υποχρεωμένος να αποκλίνεις της κάθε πορείας σου ,για να βρείς"γκαζάδικο" πρατήριο????????


αν συμφέρει αυτό θα το κρίνει ο καθένας μας πάντα βέβαια με τα χιλιόμετρα που κάνουμε...απλά νούμερα τα βάζεις κάτω και υπολογίζεις...διαφορά τιμής βενζίνης-υγραερίου, επί χιλιόμετρα, σε πόσο καιρό αποσβέννεις και τέλος. Τώρα γιατί δεν τοποθετεί ο ρώσος αυτό δεν μπορώ να σου απαντήσω...αλλά αυτά έιναι after market θα έλεγα...

Τελευταίο , και κατ΄ εμέ , το πιό σημαντικό και σίγουρο είναι ότι η ιπποδύναμη μειώνεται
Μετά τις παραπάνω απορίες .....ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ..???????????????????????


αυτό είναι μύθος για την μείωση της ιπποδύναμης. Μιλάμε για ταξί της δεκαετίας του 80 αρα τεχνολογία του 70 (καρμπυρατέρ), σήμερα δεν ισχύει αυτό. Και πρακτικά απο 97-2001 πολλά αυτοκίνητα (και niva) στα Ιωάννινα όπου ζουσα είχαν υγραέριο. Καμμία μείωση...αλλά να δεχθώ αυτό που λές/λένε...μέχρι 20% θέλεις; πάς παντού με υγραέριο και αντε να χρειαστείς κάπου δύναμη...το γυρνάς στην βενζίνη...

****Γιατί οι ταξιτζήδες που στην 10ετία 90-2000 , ενώ είχαν τα ταξί με υγράεριο , άλλαξαν και πήραν DIESEL????
Θέμα ασφάλειας σε περίπτωση πίσω σύγκρουσης????? ή έλλειψης πρατηρίων???


απλά γιατί επετράπη το diesel... και σήμερα αν έυρισκα ένα niva πετρέλαιο θα το έπαιρνα
:D
...αν δεν σε νοιάζει που βρίσκεσαι τότε δεν έχεις χαθεί....

http://www.drakotrypa.gr

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ - ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. (και επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες...καιρός ήταν).
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό polyteknos την Πέμ 25 Μαρ, 2010 12:06 pm

Α) για το αν συμφερει ή οχι η εγκατασταση αυτο ειναι θεμα που λυνεται με χαρτι -μολυβι και αριθμητικη .δηλ εχει να κανει με το ποσα χλμ κανει καποιος οποτε φαινεται ξεκαθαρα αν τον συμφερει ή οχι
Β) για το θεμα ασφαλειας και προδιαγραφων θα σας ενημερωσω οτι τα υγραεριοκινητα οχηματα εκτος απο κτεο ανα 2ετια υποχρεουνται να περνανε και απο καταλληλοτητα εγκαταστασης ανα ετος (αν δεν εχει αλλαξει απο τοτε που ειχα το ταξι ..αυτο θελει λιγο διερευνηση...)επισης τοτε στην ιταλια που ηταν κατεξοχην προμηθευτρια της ελλαδας στα κιτ ,εδινε φθηνοτερο ασφαλιστρο στα υγραεριοκινητα αυτ/τα ως κινητρο και σας διαβεβαιω οτι απο θεματα ασφαλειας ηταν ειναι και θα ειναι πολλυυυυυυυασφαλη ..φωτια απο οποιοδηποτε αλλο λογο θα παρουν εξαιτιας του υγραεριου ομως οχι .φανταστειτε οτι οπως δοκιμαζουν με τον αναπτηρα τις φορητες φιαλες της σομπας εχω δει να δοκιμαζουν με τον ιδιο τροπο (λανθασμενος βεβαια και στην μια και στην αλλη περιπτωση γιατι υπαρχει ειδικο υγρο για αυτον τον ελεγχο) να το κανουν σε 80 λιτρα φιαλη ...επισης σε περιπτωση πισω συγκρουσης μπροστα στα ματια μου στη Λ.αθηνων απεναντι απο την γνωστη μαμα,μηχανη μεγαλου κυβισμου τρεχοντας σαν δαιμονισμενη επεσε πισω απο ταχι που αποβιβαζε πελατη χωθηκε ολη μεσα στο πορτ παγκαζ και σταματησε ορθια στην μπουκαλα ..ο δε αναβατης υπταμενος περασ πανω απο το ταξι και προσγειωθηκε καμια 200αρια μετρα μετα ..ευτυχως σωθηκε με καταγματα ...το αμαξι πισω εγινε χαλια μεχρι την μπουκαλα αλλα μετα απο αυτην σχεδον τιποτα .φανταστειτε την οδικη να μην μπορει να ξεχωρισει τα δυο οχηματα και τα μετεφερε μαζι .αν βρω την φωτο θα την ανεβασω..
Γ)απο θεμα πρατηριων μονο στην επαρχια υπαρχει προβλημα οπως αναφερω στην αρχη του θεματος αλλα και αυτο θα εχει αλλαξει .σιγουρα ομως η αυτονομια του αυτοκινητου ειναι τεραστια αφου εχει και το ρεζερβουαρ της βενζινης..
Δ) οι ταξιτζηδες εκεινη την δεκαετια που λεει ο νικος γυρισαν στο diesel γιατι απλα τα αυτοκινητα ξεκινησαν να βγαινουν full injection και τα κιτ της υγραεριοκινησης γα τετοια αυτοκινητα τοτε ηταν πανακριβα και απλα εβγαιναν φθηνοτερα τα diesel ..τωρα ομως τα κιτ φθηνηναν για αυτο και ξανακυκλοφορουν ταξι με υγραεριο...(corolla , nissan,ktl)

E) οσον αφορα την ιπποδυναμη ...μεσα στην κινηση της αθηνας δεν φαινεται η μειωση της ιπποδυναμης.τοτε με τα καρμπυρατερ ειχαμε προβλημα στις αποτομες επιταχυνσεις πχ προσπεραση στην εθνικη απο χχχ χλμ ..δεν νομιζω οτι τωρα με τα full injection θα υπαρχει αυτο το προβλημα ,ασε που εχουν ανεβει και οι αρχικες ιπποδυναμεις των αυτοκινητων..το σιγουρο ειναι οτι η καυση του υγραεριου ειναι τέλεια και θελει λιγο περισσοτερη προσοχη στην συντηρηση του γιατι ο σπινθηρας κατα την αναφλεξη ειναι αρκετα δυνατοτερος και εχω δει πολλα πιστονια να τρυπανε απο πρωην χαβαλεδες οδηγους ταξι που σκεφτονταν ελα μωρε δικο μου ειναι ....εμας μας ελεγαν να ξεκιναμε παντα με βενζινη για καμια 15 αρια χλμ μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητηρας και παντα την τελευταια κουρσα πριν κλεισουμε να την κανουμε με βενζινη για να γλυκαινει ο θαλαμος καυσης ..εγω ειχα κανει με ενα opel kadett 1600 550000 χλμ με υγραεριο..μετα το εκανε κομματια στη συγγρου ο συνεταιρος μου χαχαχ

κλεινοντας θελω να πω οτι αν το συνεργειο που κανει την εγκατασταση εχει γνωσεις επι του θεματος και να ο χρηστης τηρει καποιες οδηγιες που θα του δοθουν δεν υπαρχει λογος ανησυχιας εγω θα βαλω το λινκ του μαγαζιου που πηγαινα επι 10χρονια οταν ειχα το ταχι ..φανταστειτε μιλαμε για 10 χρονια με ταξι δηλ περιπου 100000 χλμ ανα χρονο επι 10 χρονια χλμ που το νιβα μας δεν θα τα φτασει ποτε.....το λινκ ειναι αυτο http://www.ygraeriokinisi.gr/index.html ελπιζω να μην σας ζαλισα .....
ΜΠΟΥΚΛΑΚΙΑΣ........!!!!!!

F-131 Ο.Φ.Δ.
Άβαταρ μέλους
polyteknos
Moderator
 
Δημοσ.: 1193
Εγγραφη: Τετ 21 Ιουν, 2006 3:27 pm
Τοποθεσια: ΑΧΑΡΝΑΙ ΑΘΗΝΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Πέμ 25 Μαρ, 2010 1:02 pm

πολυ ενημερωτικό πρώην ταρίφα... :D ..αλήθεια ακόμα αέριο δηλαδή φυσικό αέριο δεν δουλεύεις;

ερώτηση τώρα...ως γνωστό άλλο το υγραέριο άλλο το φυσικό αέριο...ποια η διαφορά τους;...οκ το ένα πάει επάνω το άλλο κάτω...αλλά στα συστήματα αυτοκινήτων; δηλαδή μπορούμε να βάλουμε φυσικό αέριο; γνωρίζω πως όχι αλλά γιατί; αντε οι επιστήμονες :)
...αν δεν σε νοιάζει που βρίσκεσαι τότε δεν έχεις χαθεί....

http://www.drakotrypa.gr

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ - ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. (και επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες...καιρός ήταν).
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό polyteknos την Πέμ 25 Μαρ, 2010 1:48 pm

η βασικη αρχη λειτουργιας και τα εξαρτηματα των κιτ ειναι σχεδον ιδια..εγω στο λ/φ που κινειται με φυσικο αεριο βλεπω τα βασικα κομματια που ειχα και στο ταξι ..τωρα το προβλημα ειναι που θα γεμιζεις τα ιχ με φυσικο αεριο αφου στην αττικη εχουμε μονο 2 σταθμους πληρωσης,στα ανω λιοσια και στην ανθουσα , και οι δυο ειναι μεσα στα αμαξοστασια της εθελ.βεβαια στης ανθουσας που ειναι πιο καινουργιο εχει γινει προβλεψη και υπαρχει διαδρομος πληρωσης για ιχ..επισης αν θυμαμαι καλα το υγραεριο ειναι πολυ πιο ευφλεκτο .κατι παιζει με την αναλογια αεριου και αερα που πρεπει να γινει ωστε να υπαρξει μπουμ χαχαχα.αλλα δεν θυμαμαι πιο και γιατι .να ρωτησω κανενα υπαλληλο της ΔΕΦΑ και αν εχει ορεξη να μου απαντησει θ σας πω χαχα.αλλη διαφορα ειναι οτι το φυσικο αεριο ειναι αοσμο ενω το υγραεριο ολοι λιγο πολυ το εχετε μυρισει απο τα γκαζακια του καφε
ΜΠΟΥΚΛΑΚΙΑΣ........!!!!!!

F-131 Ο.Φ.Δ.
Άβαταρ μέλους
polyteknos
Moderator
 
Δημοσ.: 1193
Εγγραφη: Τετ 21 Ιουν, 2006 3:27 pm
Τοποθεσια: ΑΧΑΡΝΑΙ ΑΘΗΝΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό NIKVILLIOTIS την Πέμ 25 Μαρ, 2010 2:01 pm

Παλληκάρια ,άφήστε τα θηρία σας όπως είναι ,και αν δεν σας αρέσει η βενζίνη , βάλτε diesel μηχανή. Υπάρχουν σήμερα στην αγορά πετρελαιοκινητήρες υψηλών αποδόσεων.(turbo injection intercooler), TDi κ.λ.π
NIKVILLIOTIS
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 958
Εγγραφη: Τετ 26 Νοέμ, 2008 8:29 pm
Τοποθεσια: Μικροχώρι-ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό xristost την Πέμ 25 Μαρ, 2010 6:48 pm

Αμα το επιτρεπει η νομοθεσια εγω αυριο το πρωι εχω βαλει πετρελαιο ..... αλλα αυτο δεν γινεται..!! :roll: :roll: :roll:
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Εικόνα
(OFD F-130)
Άβαταρ μέλους
xristost
Moderator
 
Δημοσ.: 4160
Εγγραφη: Δευτ 22 Νοέμ, 2004 9:14 pm
Τοποθεσια: ζεφυρι

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filos την Πέμ 25 Μαρ, 2010 10:57 pm

NIKVILLIOTIS έγραψε:Παλληκάρια ,άφήστε τα θηρία σας όπως είναι ,και αν δεν σας αρέσει η βενζίνη , βάλτε diesel μηχανή. Υπάρχουν σήμερα στην αγορά πετρελαιοκινητήρες υψηλών αποδόσεων.(turbo injection intercooler), TDi κ.λ.π


xristost έγραψε:Αμα το επιτρεπει η νομοθεσια εγω αυριο το πρωι εχω βαλει πετρελαιο ..... αλλα αυτο δεν γινεται..!! :roll: :roll: :roll:


Πιστεύω ότι, όλη η συζήτηση περί "υγραεριοκίνησης ή πετρελαιοκίνησης"
έχει έναν αντικειμενικό σκοπό και αυτός είναι η μείωση των εξόδων καυσίμου στο NIVA μας.

Όπως γράφτηκε και παραπάνω: "μολύβι και χαρτί" για το εάν μας συμφέρει η μετατροπή του καυσίμου.

Προσωπικά εγώ, θέλω να έχω ένα οικονομικό καύσιμο, γιατί κάνω αρκετά χιλιόμετρα.


.
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2743
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Re:

Δημοσίευσηαπό esky_t την Παρ 26 Μαρ, 2010 1:52 am

Βασίλη πριν αρκετό καιρό (το 2006 χααχχα) είχες γράψει:

polyteknos έγραψε:Και να εχετε υποψην σας σύντροφοι επειδη επι δεκαετιας δουλευα ταξι με υγραεριο τα εξης :
2) Η διαρκεια ζωης του κινητηρα μικραινει λογω της ξερης καυσης και του πολυ πιο δυνατου σπινθιρισμου απο το μπουζι στον κυλινδρο.


Σήμερα λες:

polyteknos έγραψε:το σιγουρο ειναι οτι η καυση του υγραεριου ειναι τέλεια και θελει λιγο περισσοτερη προσοχη στην συντηρηση του γιατι ο σπινθηρας κατα την αναφλεξη ειναι αρκετα δυνατοτερος και εχω δει πολλα πιστονια να τρυπανε απο πρωην χαβαλεδες οδηγους ταξι που σκεφτονταν ελα μωρε δικο μου ειναι ....εμας μας ελεγαν να ξεκιναμε παντα με βενζινη για καμια 15 αρια χλμ μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητηρας και παντα την τελευταια κουρσα πριν κλεισουμε να την κανουμε με βενζινη για να γλυκαινει ο θαλαμος καυσης ..εγω ειχα κανει με ενα opel kadett 1600 550000 χλμ με υγραεριο..μετα το εκανε κομματια στη συγγρου ο συνεταιρος μου χαχαχ


Τελικά τι ισχύει???Έφταιγε το ότι τότε υπήρχαν κάποιοι που ξεκίναγαν με υγραέριο γράφοντας στα παλιά τους παπούτσια τις οδηγίες?? Νομίζω ότι ο βασικός λόγος για να μην βάλει κάποιος υγραέριο είναι το κατά πόσο δημιουργεί πρόβλημα στην μηχανή. Να σημειώσω εδώ ότι με τα νέα συστήματα η εναλλαγή βενζίνης (για ξεκίνημα) σε υγραέριο γίνεται αυτόματα.

Επίσης είναι λάθος να συγκρίνει κανείς πετρέλαιο με υγραέριο με σκοπό την οικονομία και μόνο. Η διαφορά στην τιμή μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου είναι μικρή.

Ενδεικτικές τιμές από την σελίδα του υπουργείου ανάπτυξης για τον νομό Αττικής http://www.ypan.gr/flash_fuel/ :

Βενζίνη απλή: 1.417 (μέσος όρος)
Πετρέλαιο: 1.204 (μέσος όρος)
Υγραέριο 0,65 στις αρχές αυτής της εβδομάδας σε βενζινάδικο στο Μενίδι.

Συνεπώς με πολύ απλούς υπολογισμούς έχουμε:

Διαφορά τιμής υγραέριο - βενζίνη = 0.767. Άρα για κάθε λίτρο καύσιμο κερδίζουμε 0,767 ευρώ. Για 1200 ευρώ, που κάνει η τοποθέτηση, πόσα λίτρα καύσιμο χρειαζόμαστε??

1 λίτρο 0,767 ευρώ
Χ λίτρα 1200 ευρώ
--------------------------------------
χ= 1*0,767/1200=1564 λίτρα καύσιμο.

Άρα για να κάνουμε απόσβεση χρειαζόμαστε 1564 λίτρα καύσιμο.

Αν υποθέσουμε ότι θα έχουμε μια μέση κατανάλωση 10Λ/100χλμ ,θα κάνουμε απόσβεση σε 15.640 χλμ.

Σε αυτά δεν έχουν υπολογιστεί το κόστος συντήρησης του πνεύμονα για το υγραέριο αλλά όμως και το κέρδος που υπάρχει στην αντικατάσταση των μπουζί αφού πλέον θα βγάζουν τα 2πλάσια χιλιόμετρα.
Επίσης δεν έχει υπολογιστεί ότι για βενζίνη πληρώνουμε για περισσότερα λίτρα από όσα βάζουμε αφού ως γνωστόν όλοι οι βενζινάδες μας κλέβουν στα λίτρα. Όπως επίσης ότι θα υπάρχουν και περιπτώσεις νοθευμένης βενζίνης, ενώ από όσο ξέρω δεν υπάρχει πρόβλημα με νοθευμένο υγραέριο.
Τώρα για την διαφορά τιμής φαίνεται ότι πάντα το υγραέριο θα κυμαίνεται στην μισή τιμή της βενζίνης, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Και να φανταστεί κανείς ότι το υγραέριο κοστίζει περισσότερο για την παραγωγή του :o
Άλλο ένα θέμα είναι ότι θα πρέπει να κουβαλάμε και ένα επιπλέον βάρος (αυτό της γεμάτης μπουκάλας) που σημαίνει ένα παραπάνω κόστος ανά χλμ αλλά φαίνεται ότι αυτό το κόστος είναι μικρό.
Πλεονέκτημα επίσης είναι ότι αυξάνει η αυτονομία μας αν και σε μεγάλες εκτός δρόμου διαδρομές το μπιτόνι με βενζίνη μάλλον δεν πρέπει να λείπει από το πορτ μπαγκάζ (αν χωράει πλέον ΧΑΑΧΑΧ), αφού σε περίπτωση κάποιου προβλήματος στο σύστημα του υγραερίου αυτό θα απελευθερωθεί στην ατμόσφαιρα και εμείς θα μείνουμε χωρίς καύσιμα.

Προσωπικά αν και στην αρχή είμουνα αντίθετος τώρα έχω αλλάξει γνώμη και σε ένα μήνα θα μπω στην οικογένεια της υγραεριοκίνησης.

:D
Esky_t


http://esky-t.blogspot.com/ <---- Οι εκδρομές μου

----------------------------------------------------------------------
Ζήτω η ΤΡΕΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!
esky_t
 
Δημοσ.: 372
Εγγραφη: Πέμ 09 Σεπ, 2004 4:02 pm
Τοποθεσια: Αθήνα - Αχαρναί

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό polyteknos την Παρ 26 Μαρ, 2010 10:23 am

τασο δεν λεω κατι διαφορετικο απο αυτο που ελεγα παλια, και στις 2 παραθεσεις που εβαλες λεω για τον ξερο και δυνατο σπινθηρα που παραγει η καυση του υγραεριου.
τωρα εμαθα οτι στα καινουργια συστηματα νεας γενιας το προσεξαν αυτο και τωρα και απο μονα τους τα συστηματα ψεκαζουν και λιγο λαδι ωστε να λιπαινεται καλυτερα ο θαλαμος καυσης ..για αυτο και γινεται και η εναλλαγη αυτοματα (αν το θελησετε γινεται και χειροκινητα)....τωρα αν εννοεις πως γινεται απο την μια να εχει φθορες ο κινητηρας και απο την αλλη εγω να ειχα κανει 555000χλμ αυτο νομιζω οτι μπορεις να το καταλαβεις ευκολα αφου ξερεις καλα οτι αν προσεχεις το οχημα σου δυσκολα σε προδιδει....αλλα και diesel taxi εκαναν 900000χλμ χωρις προβληματα αλλα και εγω οταν αναγκαστικα πηγα σε πετρελαιοκινητο ταξι στα πρωτα 50000χλμ εκανα επισκευη τρομπας εντος εγγυησης γιατι ηταν λεει ολα ηλεκτρονικα, το πετρελαιο χαλια και παθαιναν ζημια ...αστα να πανε απο εκει σιχαθηκα το πετρελαιο ..αντε τωρα στην ελλαδα να βρεις καλο πετρελαιο... αυτα τα ολιγα .παντως αν θες να μπεις στην οικογενεια αεριου ψαξε καλα για την τεχνογνωσια του εγκαταστατη..εγω επι του θεματος του τεχνιτη ,κατεθεσα την προταση μου λογω προσωπικης εμπειριας.....
ΜΠΟΥΚΛΑΚΙΑΣ........!!!!!!

F-131 Ο.Φ.Δ.
Άβαταρ μέλους
polyteknos
Moderator
 
Δημοσ.: 1193
Εγγραφη: Τετ 21 Ιουν, 2006 3:27 pm
Τοποθεσια: ΑΧΑΡΝΑΙ ΑΘΗΝΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Παρ 26 Μαρ, 2010 11:53 am

τάσο ευχαριστώ...με έβγαλες απο τον κόπο να ξανακάνω υπολογισμούς.... :lol:
Ήμουνα στην αναμονή για υγραέριο 2000, μάλλον θα την κάνω σύντομα και εγώ... :D
...αν δεν σε νοιάζει που βρίσκεσαι τότε δεν έχεις χαθεί....

http://www.drakotrypa.gr

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ - ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. (και επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες...καιρός ήταν).
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Μηχανικές - Ηλεκτρικές Βελτιώσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron