ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Συντονιστής: Moderators

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό morths21 την Δευτ 02 Μάιος, 2011 10:30 pm

P171 φτωχο μιγμα....μια βλαβη που καταγραφει ο εγκεφαλος μας λογω της καυσης του Lpg.Ο λογος που μας βγαζει αυτη την βλαβη κυριε Γιαννη ειναι οτι τα καυσαερια που παραγονται απο αυτη την καυση ειναι πιο <<καθαρα >> απο αυτα της βενζινης.Απλα λοιπον ο αισθητηρας λ ο οποιος ειναι αρμοδιος για να διαβαζει τα καυσαερια διαβαζει μεγαλυτερη περιεκτηκοτητα οξυγουνου στα παραγομενα καυσαερια οταν καιμε lpg αντι για βενζινη.Μην ξεχναμε οτι οι αισθητηρες λ που εχουμε στα Νιβα μας ειναι κατασκευασμενοι για να μετρανε τα καυσαερια της καυσης της βενζινης και οχι του lpg.Αρα λογικο να αναβει το check engine !!Αν υπηρχαν αισθητηρες λ που να μετρανε μονο την καυση του lpg μηπως θα ηταν καλυτερα??(προσωπικη σκεψη χωρις να εχω ασχοληθει και πολυ με το θεμα).Το μονο σιγουρο ειναι οτι σε ολες της μαρκες αυτοκινητων που εχουν τοποθετηθει συστηματα lpg αντιμετωπιζουν την ιδια βλαβη.Προσωπικα 10 στα 10 jeep που ερχονται εκει που δουλευω και εχουν lpg παρουσιαζουν αυτη την βλαβη.Την λαδιερα την τοποθετουμε για να εχουμε μια στοιχιωδη λιπανση των βαλβιδων μια και αυτες λιπαινονται απο την βενζινη.
Λυση υπαρχει???.....Ισως αν τοποθετουσαμε λ αποκλειστικα για το lpg ,αλλα παλι ο καταλυτης ειναι για lpg??ερωτηματα που προσωπικα δεν μπορω να απαντησω,κανω απλα σκεψεις τεχνικες με αυτα που ξερω ως τεχνικος οχηματων.
Μακροζωια κινητηρα??παλι δεν μπορει να απαντηθει....ποιος να το απαντησει??ο μηχανικος?Ο κινητηρας μας δεν εχει σχεδιαστει για καυση lpg απο το εργοστασιο.καθε εργοστασιο εχει μια ομαδα τεχνικων και επιστημονων που μελετουν αντοχες,υλικα,καυσεις ,θερμοκρασιες κλπ κλπ.Ξοδευονται καποια μεγαλα ποσα για εργαστηριακες μελετες και βγαζουν ενα πορισμα και δινουν για παραγωγη ενα κινητηρα βαση καποιων μελετων και πειραματων που κανουν!Στα Νιβα ισως βεβαια να φταιει και λιγο η βοτκα :lol: :lol: αλλα οπως και να χει κατι τετοιο γινεται και σε εμας!
Ισως αν δωσεις παραπανω ποσοτητα lpg για καυση (να κανεις πιο πλουσιο το μιγμα δηλαδη )να μην αναβει το Ρ171...αλλα χανεις σε οικονομια!Τι να το κανεις αμα καις 16-18 λιτρα στα 100??οπτε??Η συμβιβαζεσαι με το Ρ171 και περνεις ενα διαγνωστικο φθηνο να σβηνεις την βλαβη η περνας τακτικα απο τον μηχανικο σου και σβηνεις την βλαβη.Καιροι δυσκολοι και πρεπει να κανουμε οικονομια :D
Θα μου πεις:Και τι το βαλα το παλιογκαζο??για να μου σπαει τα νευρα το κωλολαμπακι???? Τα παντα στην ζωη εχουν τα θετικα και τα αρνητικα τους...........
ΚΛΕΠΑ ΟΡΕΙΝΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
http://www.youtube.com/watch?v=7jFHWSlwJ58
Αντώνης Π.
Άβαταρ μέλους
morths21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 859
Εγγραφη: Πέμ 14 Φεβ, 2008 6:31 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΛΕΠΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό ncostis την Δευτ 02 Μάιος, 2011 10:58 pm

dimitris_patra έγραψε:Άσχετος και εγώ με το θέμα αυτό διαβάζω δεξιά και αριστερά ότι βρίσκω για να «καταλάβω» τι γίνετε.
Πριν από καιρό είχαν μια κουβέντα ένας παλιός μηχανικός ο οποίος τοποθετούσε παλιά γκάζι σε ταξί και ένας παλιός ταξιτζής, και σας μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη αυτά που άκουσα.
Και οι δύο ήταν κατηγορηματικοί ότι λόγω της ξηρής καύσης η φθορά του κινητήρα είναι ραγδαία, και ότι με χρήση γκαζιού ένας κινητήρας δεν βγάζει ούτε το 1\3 από τα χλμ που θα έβγαζε με χρήση βενζίνης!!!!
Όταν εγώ ρώτησα μήπως με την νέα τεχνολογία τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα, η απάντηση ήταν ότι τώρα είναι χειρότερα γιατί «αφού τότε που οι κινητήρες ήταν από πρωτογενή μέταλλα είχαν τεράστια φθορά , τώρα που είναι από ανακύκλωση είναι χειρότερα»!!!!!!
Σαν παράδειγμα είχαν μοτέρ από Ford Consul V6 (ποιος τα θυμάται????) που συνήθως έβγαζαν πάνω από 1.000.000 km, με γκάζι δεν έφτασε 250.000 km !!!!!


ncostis έγραψε:Κοίτα όντως η λαδίερα κάνει τον κινητήρα στα Lpg συστήματα 4η γενιας να συμπεριφέρεται καλύτερα.
τώρα για φθορές τί να πώ.
μετά 6 χρόνια περίπου αλλάξαμε τσιμούχες στις βαλβίδες, ίσως αλλάξουμε και έδρανα (θα δείξει) αλλά δεν ξέρω αν είναι λόγω Lpg.
Οσο για το φτωχό ή πλούσιο μείγμα τι να πώ. Είναι μόνο ενδείξεις έγω δεν έχω δει άλλα προβλήματα.
Νίκος


Νίκο εσύ πόσα km έχεις κάνει ?????Σου καίει λάδια????


Το μοτεράκι έχει βγάλει 130.000 και λάδια πρώτη φορά μου έκαψε πριν το Πάσχα που εκεί το πήγα για τσιμουχάκια βαλβίδων

Νίκος
Aν θές να πας μπροστά στη ζωή... πήγαινε πίσω και πάρε φόρα.
-------------------------------------------------------------
http://www.radio.a33.gr dj loco (εγώ δηλαδής) --- http://www.taiji.gr (πάλι εγώ δηλαδής)
Άβαταρ μέλους
ncostis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 486
Εγγραφη: Κυρ 27 Δεκ, 2009 9:51 pm
Τοποθεσια: Κυψέλη, Αθήνα.

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filos την Δευτ 02 Μάιος, 2011 11:35 pm

Παιδιά :D , τι να σας πω !!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες που μου δίνετε !!

Έχω κάνει περίπου 26.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, αεριοπροωθούμενος,
και το μόνο άγχος που είχα, ήταν το Ρ-0171.

Τώρα θα μου πείτε: Μήπως δεν θα πρέπει να αγχώνομαι τόσο πολύ;

Εξάλλου, όσον αφορά το υγραέριο καύσιμο και την μακροζωία του κινητήρα,
τι να πω εγώ ο μή σχετικός,
μήπως με τις βενζίνες που βάζουμε, είναι οι καλύτερες σαν καύσιμο για το αυτοκίνητο;

Δεν μπορώ φυσικά να μην αναφέρω πως,
σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Βουλγαρία,
διαπίστωσα ότι, όλα μα όλα τα βενζινάδικα που συνάντησα,
διέθεταν και υγραέριο LPG (ΓΑ3 στα Βουλγάρικα).
Και σε συζήτηση που είχα με Βούλγαρο ταξιτζή (που ήξερε Ελληνικά)
μου είπε πως στο δικό του ΙΧ NIVA, δεν είχε κανένα πρόβλημα με την υγραεριοκίνηση εδώ και χρόνια.

Πάντως και πάλι σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου δίνετε !!
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2714
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό dimitris_patra την Τρί 03 Μάιος, 2011 7:48 am

Τελικά απ’ όσο καταλαβαίνω, εκ του αποτελέσματος θα κριθεί αν και πόσο καταστροφική για τον κινητήρα είναι η χρήση γκαζιού.
Dimitris_Patra
......SV3PGX......
Άβαταρ μέλους
dimitris_patra
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 429
Εγγραφη: Δευτ 27 Οκτ, 2008 3:24 pm
Τοποθεσια: ΠΑΤΡΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό vagelis athanasiadis την Τρί 03 Μάιος, 2011 8:38 am

Θα συμφωνησω και εγω 1000% με οσα ειπε πιο πανω ο αντωνης ολα ειναι θεμα εαν οι πιθανες φθορες
που σιγουρα θα ελθουν νωριτερα σε συνδιασμο με τα φθηνα ανταλακτικα του νιβα σε σχεση με οσα εχεις γλυτωσει απο βενζινες σε συνφερει .εγω προσωπικα δεν βγαζω τοσα χιλ. γιαυτο και δεν εχω σκευτει την μετατροπη ολα σχετικα ρωτιστε τον αντωνη σε ενα τζιπ ποσο κοστιζει κατεβασμα καπακι
τσιμουχακια βαλβιδων φρεζαρισμα εδρων και εργασια,μπρρρρρρρ......
Άβαταρ μέλους
vagelis athanasiadis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 221
Εγγραφη: Κυρ 11 Ιούλ, 2010 8:52 am
Τοποθεσια: αλιμος αθηνα

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό tsep την Τρί 03 Μάιος, 2011 9:57 am

σκεψου ομως Βαγγελη οτι τα συγκεκριμενα με σκληρη χρηση φτανουν να καινε πανω απο 20 /100κμ
βαλε τωρα ενα τετοιο να κανει πανω απο 20,000 km το χρονο και κανε μονος σου τον πολλαπλασιασμο...

και παλι κερδισμενος θα ειναι ο χρηστης!!
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3975
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό morths21 την Τρί 03 Μάιος, 2011 9:57 am

AΑΑΑΑΑΑ!!!!Αστο καλυτερα βαγγεληηηη!!!!!Ευτηχως που τα ανταλλακτικα του Νιβα ειναι φθηνα σε συγκριση με αλλων μαρκων....αλλιως θα μασταν για κλαματα.Αλλωστε και για αυτο επιλεξαμε Νιβα!!!Φθηνα ανταλλακτικα και σχετικα χαμηλο κοστος χρησης.Αλλο 35 ευρω τακακια Ferodo και αλλο 150 Mopar!!!! :lol: :lol: :lol:
ΚΛΕΠΑ ΟΡΕΙΝΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
http://www.youtube.com/watch?v=7jFHWSlwJ58
Αντώνης Π.
Άβαταρ μέλους
morths21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 859
Εγγραφη: Πέμ 14 Φεβ, 2008 6:31 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΛΕΠΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό vagelis athanasiadis την Τρί 03 Μάιος, 2011 12:58 pm

Ε αυτο ακριβως λεω καιεγω συμφωνω και με τους δυο σας απλα πασχουμε απο μαστορους που να δινουν λυσεις ξερω απο τιμες τζιπ αντωνη γιαυτο ξαναγυρισα στο λαντα αλλη συγκρηση δεν υπαρχει .
Άβαταρ μέλους
vagelis athanasiadis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 221
Εγγραφη: Κυρ 11 Ιούλ, 2010 8:52 am
Τοποθεσια: αλιμος αθηνα

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό strofimios την Παρ 06 Μάιος, 2011 1:00 pm

morths21 έγραψε:AΑΑΑΑΑΑ!!!!Αστο καλυτερα βαγγεληηηη!!!!!Ευτηχως που τα ανταλλακτικα του Νιβα ειναι φθηνα σε συγκριση με αλλων μαρκων....αλλιως θα μασταν για κλαματα.Αλλωστε και για αυτο επιλεξαμε Νιβα!!!Φθηνα ανταλλακτικα και σχετικα χαμηλο κοστος χρησης.Αλλο 35 ευρω τακακια Ferodo και αλλο 150 Mopar!!!! :lol: :lol: :lol:

Ενταξει ειναι λιγο ακριβα τα jeep αλλα οχι και ετσι!Γυρω στα 70€ εχουν τα γνησια για το cherokee.
fe43c00d11
strofimios
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 284
Εγγραφη: Τρί 21 Σεπ, 2004 8:20 pm
Τοποθεσια: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'!!!!!!!!!!

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filos την Παρ 06 Μάιος, 2011 3:13 pm

morths21 έγραψε:P171 φτωχο μιγμα....μια βλαβη που καταγραφει ο εγκεφαλος μας λογω της καυσης του Lpg.
Ο λογος που μας βγαζει αυτη την βλαβη κυριε Γιαννη ειναι οτι τα καυσαερια που παραγονται απο αυτη την καυση ειναι πιο <<καθαρα >> απο αυτα της βενζινης. Απλα λοιπον ο αισθητηρας λ ο οποιος ειναι αρμοδιος για να διαβαζει τα καυσαερια διαβαζει μεγαλυτερη περιεκτηκοτητα οξυγουνου στα παραγομενα καυσαερια οταν καιμε lpg αντι για βενζινη. Μην ξεχναμε οτι οι αισθητηρες λ που εχουμε στα Νιβα μας ειναι κατασκευασμενοι για να μετρανε τα καυσαερια της καυσης της βενζινης και οχι του lpg. Αρα λογικο να αναβει το check engine !! Αν υπηρχαν αισθητηρες λ που να μετρανε μονο την καυση του lpg μηπως θα ηταν καλυτερα??(προσωπικη σκεψη χωρις να εχω ασχοληθει και πολυ με το θεμα). Το μονο σιγουρο ειναι οτι σε ολες της μαρκες αυτοκινητων που εχουν τοποθετηθει συστηματα lpg αντιμετωπιζουν την ιδια βλαβη. Προσωπικα 10 στα 10 jeep που ερχονται εκει που δουλευω και εχουν lpg παρουσιαζουν αυτη την βλαβη. Την λαδιερα την τοποθετουμε για να εχουμε μια στοιχιωδη λιπανση των βαλβιδων μια και αυτες λιπαινονται απο την βενζινη.
...

Αντώνη :D , μου φαίνεται αρκετά λογική η απάντηση που μου δίνεις.

Από μία "γύρα" που έκανα στο Google, διαπίστωσα πως αρκετές μάρκες που είχαν το ίδιο πρόβλημα και μετά από προτροπή μερικών να ξαναπάνε για ρύθμιση του αυτοκινήτου, έγραψαν ότι μετά από επαναρύθμιση το πρόβλημα φτωχού μείγματος διορθώθηκε.

Εγώ προσωπικά, δεν το είχα αφήσει έτσι, όπως έχω ξαναγράψει, αρκετές φορές είχα πάει στον εγκαταστάτη και όλες τις φορές μου έλεγε πως, όντως υπήρχε πρόβλημα και τώρα σου το φτιάξαμε.

Αντώνη, διαβάζω με προσοχή τα γραφόμενά σου και βρίσκω σε αυτά μια λογική εξήγηση !!

Ήδη απ' ότι έχω ξαναγράψει σε άλλο post, έχω αντικαταστήσει τα μπουζί με τα NGK LPG Laser Line και ήδη έχω και την λαδιέρα.

Τώρα, θα πρέπει να λάβω υπόψη και τα γραφόμενα ορισμένων, που αναφέρονται στην μεγάλη θερμοκρασία στον χώρο καύσης του LPG και την ενδεχόμενη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει η αυξημένη θερμοκρασία καύσης.

Από την άλλη σκέφτομαι και την άλλη εκδοχή: Σε πολλά κράτη χρησιμοποιούν το LPG για πάνω από 20 χρόνια στα οχήματά τους και στο μέχρι τώρα ψάξιμο που έχω κάνει, δεν έχω διαβάσει κάτι για ζημιά των κινητήρων, λόγω των πιο μεγάλης αντοχής κραμάτων που κατασκευάζονται οι σύγχρονοι κινητήρες (δεν ξέρω φυσικά το τι ισχύει για τον κινητήρα του NIVA, καθώς και το πόσο σύγχρονος είναι). Εξάλλου, μετά από 6 μήνες αεριοπροωθούμενος, είχα κάνει απόσβεση του κόστους εγκατάστασης και τώρα ήδη παίρνω την "οικονομική ανάσα" στην τσέπη μου. Πηγαίνω τα δρομολόγιά μου και τις εκδρομές μου, χωρίς το μεγάλο άγχος που είχα, όσον αφορά το κόστος της βενζίνης.

Πάντως, προσωπικά εγώ, ασχέτως των διαφορετικών απόψεων που έχω διαβάσει, σας ευχαριστώ πολύ για την μέχρι τώρα ενημέρωση !!
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2714
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό morths21 την Παρ 06 Μάιος, 2011 10:45 pm

strofimios έγραψε:
morths21 έγραψε:AΑΑΑΑΑΑ!!!!Αστο καλυτερα βαγγεληηηη!!!!!Ευτηχως που τα ανταλλακτικα του Νιβα ειναι φθηνα σε συγκριση με αλλων μαρκων....αλλιως θα μασταν για κλαματα.Αλλωστε και για αυτο επιλεξαμε Νιβα!!!Φθηνα ανταλλακτικα και σχετικα χαμηλο κοστος χρησης.Αλλο 35 ευρω τακακια Ferodo και αλλο 150 Mopar!!!! :lol: :lol: :lol:

Ενταξει ειναι λιγο ακριβα τα jeep αλλα οχι και ετσι!Γυρω στα 70€ εχουν τα γνησια για το cherokee.


Strofimios 70 για το Χj σου...κατι αλλα μοντελα εχουν και 150.....δεν εχω κατι με τα jeep ΙΣΑ ΙΣΑ που και τα γουσταρω και με ταιζουν εδω και χρονια!!!Απλα εκανα μια συγκριση αναφερωμενος στον Βαγγελη που ειχε Xj πιο παλια για να συγκρινουμε.
Κυριε Γιαννη οντως εδω και 20 χρονια δουλευετε το γκαζι και οπως τα λες....Απλα στους πιο παλιους κινητηρες αλλαζαν τα τσιμουχακια των βαλβιδων,αν υπαρχουν παλιοι ταξιτζηδες εδω θα το επιβεβαιωσουν,γιατι λογω της ξηρης καυσης φαγωνοντουσαν πιο γρηγορα.Τωρα υποτιθεται οτι οι καινουργοι κινητηρες ειναι απο πιο <<καλα>> μεταλλα και αντεχουν στα περισοτερα οκτανια των αμολυβδων βενζινων,αρα και στα 110 οκτανια που ειναι το γκαζι.Υπαρχει ενας κανονας που εχω στο μυαλο μου ως τεχνικος εδω και χρονια:Το εργοστασιο χαλα καποια εκατομυρια σε μελετες ,εργαστηριακες και δοκιμες,και κοντρα ειδικοι και τα λοιπα και τα λοιπα....σχεδιασαν κατι ,αντεχει μεχρι εκει σου λεει αλλα μπορει να αντεξει και παραπαμω αλλα χωρις να ξερεις αν θα εχει αντοχη και μακροζωια.Αρα αν εμεις σκαλιζουμε καποια πραγματα για βελτιωση ισως χασουμε την αξιοπιστια και την μακροζωια.Ψηλωσες το Νιβα???Οι μπιλιοφοροι καποια στιγμη θα κλασουν και θα θελουν αλλαγη.Μαμα θα κραταγαν 100000χλμ?τωρα θα κρατησουν 70000πχ....Εκτος και αν βαλεις την βαση που κατεβαζει το διαφορικο,αρα δεν δουλευουν υπο γωνια μεγαλη ...και ου το καθεξης.
Τι εννοω δηλαδη:Καποια κομματια του οχηματος μπορουν να βελτιωθουν κατα τις αναγκες του εκαστοτε οδηγου και παραλληλα με καποιες εργασιες να υπαρχει και μια σχετικη μακροζωια.Τωρα τι θα μπορουσαμε να κανουμε ωστε να μην χασουμε πολλη απο την μακροζωια του κινητηρα του Νιβα λογω χρησης γκαζιου??Δεν ξερω ..το σκεφτομαι τις τελευταιες μερες...Να βαλουμε λαδια για LPG και ισως ενα κλικ πιο χοντρα?15w50??10w40 για LPG??Παραφλου με υψηλο σημειο βρασμου και ποιοτικα καλυτερο απο τα κλασικα πρασινα του βενζιναδικου??Αρα λοιπον θα αυξησουμε και το κοστος χρησης και συντηρησης...αλλο 25-30 ευρω για λαδια,αλλο 50+.....
ΚΛΕΠΑ ΟΡΕΙΝΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
http://www.youtube.com/watch?v=7jFHWSlwJ58
Αντώνης Π.
Άβαταρ μέλους
morths21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 859
Εγγραφη: Πέμ 14 Φεβ, 2008 6:31 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΛΕΠΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό tseronakiskadett την Κυρ 08 Μάιος, 2011 8:22 am

οι κινιτιρες οι καταλιτικοι εχουν ποιο ενισχιμενα μεταλα οπος ειπε ο προλαλισας και δεν εχουν καμια σχεση με τα ταξι τα τοτε που τα μεταλα ηταν χαλβαδες γιαυτο και ο μολιβδος στην βενζινα τοτε που ηταν λιπαντικο για τον κινιτιρα.αυτα που λενε οι παλιοι ταριφες και οσοι αλλοι ειχαν αεριο με ενα μικτη στο καρμπυρατερ και το μισο γκαζι πιγενε χαμενο δεεν εχουν καμια σχση με τα σημερινα.οσο για το τσεκ εμενα εδω και 15.000χλμ δεν μου εχει ξανααναψει μετα απο μια σοστη ριθμιση.και μου καιει 11λιτρα στα 100 περιπου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tseronakiskadett
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 55
Εγγραφη: Δευτ 23 Ιούλ, 2007 6:34 pm
Τοποθεσια: brahames

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filos την Κυρ 08 Μάιος, 2011 12:09 pm

Αντώνη :D και Γιώργο :D , καλά κάνετε και ενημερώνετε και εμένα τον :lol: μή σχετικό.
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2714
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό Dachar την Δευτ 09 Μάιος, 2011 12:28 am

Εγω γιατι νομιζω οτι οι τωρα κινητηρες ειναι χαλβαδες??
Αναφερθηκε πριν κατι για πρωτογενη μεταλλα και ανακυκλωμενα... (αν καποιος ξερει περισσοτερα??)
Παντως στη πραξη τα παλια αμαξια κανανε πολλα χλμ,nissan sunny βενζινης αρχαιο την ωρα που μιλαμε εχει 800.000χλμ και αλλο toyota επαγγελματικο βενζινης φιλου σχεδον 1.000.000 και παει ακομα.Αμφιβαλω αν ενα καινουργιο nissan μπορει να αντεξει τοσο.Βεβαια αμα σου λενε αλλαζε λαδια καθε 20.000χλμ :o λογικο ειναι να τα φτυσει ο κινητηρας.Παντως πιστευω οτι λογω πολιτικης των εταιριων οσο παει τα αμαξια αντεχουν και λιγοτερο.Σου λεει αμα παρεις ενα αμαξι και κανεις 800.000χλμ χωρις βλαβες εγω πως θα πουλησω το καιν. μοντελο μου που βγαινει και καθε χρονο και επισης απο που θα κοψω για να βαλω πολυτελειες και φρου φρου χωρις να ανεβει το κοστος κα αρα η τιμη?Ξερω γω μακαρι να μην ειναι ετσι..
Σορυ αν ξεφυγα :oops:
Dachar
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 245
Εγγραφη: Πέμ 29 Ιαν, 2009 7:43 pm
Τοποθεσια: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αυτοκίνητα με ελάχιστα προβλήματα.

Δημοσίευσηαπό filos την Δευτ 09 Μάιος, 2011 11:14 am

Dachar έγραψε:Εγω γιατι νομιζω οτι οι τωρα κινητηρες ειναι χαλβαδες??
Αναφερθηκε πριν κατι για πρωτογενη μεταλλα και ανακυκλωμενα... (αν καποιος ξερει περισσοτερα??)
Παντως στη πραξη τα παλια αμαξια κανανε πολλα χλμ, nissan sunny βενζινης αρχαιο την ωρα που μιλαμε εχει 800.000χλμ ...

Ας μην μιλάμε καλύτερα για τους παλιούς κινητήρες. Τα αυτοκίνητα που έβγαιναν πριν από τριάντα χρόνια, εάν συντηρούνταν τακτικά, εκτός από σκουριές, σπάνια παρουσίαζαν σοβαρά προβλήματα.

Το DATSUN SUNNY station του '80 μοντέλο που είχα, είχε διανύσει στα χέρια μου (από καινούργιο) 760.000 χιλιόμετρα, χωρίς να αντιμετωπίσω ποτέ σοβαρά προβλήματα στην συντήρησή του και στις βλάβες του. Το μόνο πρόβλημα που είχα αντιμετωπίσει ήταν ότι, μετά από 12 χρόνια άρχιζαν να μου παρουσιάζονται μικροσκουριές τις οποίες τις έφτιαχνα αμέσως. Το χάρισα, πριν από 5 χρόνια, και το κυκλοφορούν και το χαίρονται ακόμα.

Το OPEL ASTRA station του '95 μοντέλο, και αυτό είχε διανύσει πάρα πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, χωρίς να με αφήσει ποτέ και πουθενά.

Το LADA NIVA του '07 μοντέλο, δεν θέλω να το συζητώ από θέμα βλαβών. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί μου παρουσιαζότανε η μία βλάβη μετά την άλλη, λες και το πήγαινα για service μία φορά στα πέντε χρόνια. Δεν μπορώ να πω, η αντιμετώπιση των τεχνικών που το έχουν αναλάβει είναι η καλύτερη, αλλά όταν π.χ. αλλάζουμε δυναμό στην αντιπροσωπία γιατί χάλασε, μου έβαλαν καινούργιο, φεύγω, στον δρόμο ξαναμένω από δυναμό, ξαναπηγαίνω στην αντιπροσωπία μου τον ξαναλλάζουν πάλι με καινούργιο, φεύγω και μετά από δύο ημέρες χάλασε ο αυτόματος του δυναμό που μου είχαν βάλει. Δεν θέλω να το πιστεύω, αλλά μήπως, λέω μήπως τα ανταλλακτικά που έρχονται στην χώρα μας, δεν είναι και τόσο αξιόπιστα;

Δεν θέλω να σας κουράσω περισσότερο, ένα ακόμη θα πω: Είμαι γραμμένος στην ΕΛΠΑ από τον Μάρτιο του 1980. Από τα τρία αυτοκίνητα που προανέφερα, μία (1) φορά την χρησιμοποίησα για το DATSUN SUNNY (για να μου βάλουν μπροστά με ενίσχυση, επειδή έπεσε η μπαταρία), όσο για το NIVA, δύο (2) φορές το μετέφερε με πλατφόρμα στην αντιπροσωπία και άλλες τρεις (3) φορές πάλι με πλατφόρμα σε γνωστό μου μηχανικό που το έχει αναλάβει. Οι περισσότερες από τις βλάβες που είχα, ήταν αλλαγές τα ίδια και τα ίδια. Γιαυτό ανέφερα και παραπάνω, μήπως τα ανταλλακτικά που έρχονται στην χώρα μας, δεν είναι και τόσο αξιόπιστα;
(Σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Βουλγαρία, ένας Βούλγαρος ταξιτζής, που έχει Ι.Χ. NIVA, μου είπε πως τα NIVA στην χώρα τους δεν βγάζουν καθόλου σοβαρές βλάβες).
Το NIVA είναι εργαλείο, δεν είναι λιμουζίνα.

Γιάννης "Φίλος" Εικόνα

Να μην ξεχάσω ... να συνεχίζω να ζω ... !!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filos
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 2714
Εγγραφη: Δευτ 05 Μαρ, 2007 1:36 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Μηχανικές - Ηλεκτρικές Βελτιώσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες