Niva 2x4 ?

Συντονιστής: Moderators

Niva 2x4 ?

Δημοσίευσηαπό microbe την Τετ 15 Φεβ, 2006 11:07 am

Ξέρω ότι υπάρχει κάποιο σύστημα που απεμπλέκει την τετρακίνηση στο Νίβα μας και το κανει πισωκούνα!!! Έχει κανείς κάποια γνώση ή εμπειρεία από το συγκεκριμένο?? Λένε ότι ρίχνει την κατανάλωση αρκετά αλλά και βελτιώνει τις επιδόσεις στην άσφαλτο.....Γνώμες?
microbe
 
Δημοσ.: 238
Εγγραφη: Πέμ 15 Σεπ, 2005 11:11 am
Τοποθεσια: Rock me baby......

Δημοσίευσηαπό savourdaman την Τετ 15 Φεβ, 2006 6:17 pm

Μπα αστο καλυτερα δεν νομιζω οτι χρειαζεται φιλε Μακη ασε που η τετρακουνα οπως ειναι το Niva δεν πιανεται τωρα οσον αφορα την καταναλωση ειναι διφορουμενα τα πραγματα αλλος καιει 10 αλλος 12 καθε αυτοκινητο εχει και τον χαρακτηρα του παντως πιστεω οτι χρειαζεται ισως μονο για ησυχια παρα θα σου προσφερει κατι σημαντικο :D
8e61553493
savourdaman
 
Δημοσ.: 163
Εγγραφη: Κυρ 30 Ιαν, 2005 10:47 am
Τοποθεσια: Πριν σε φωναζαν συντροφο και τωρα σε λενε Σογκουν

Δημοσίευσηαπό Manic την Κυρ 29 Οκτ, 2006 3:06 pm

Κοπελια, συγγνωμη που βγαζω απο τον ταφο αυτο το παλιο θεμα, αλλα μου φανηκε ενδιαφερον.. σε αλλο φορουμ διαβασα πως το εχουν κανει αρκετοι και πως συμφερει πολυ για χρηση στο δρομο μιας και κοβει πιο λιγη βενζινη και εχει παραπανω δυναμη στην ανηφορα...

εννοειται πως ειναι για ελεγχωμενη απεμπλοκη, οτι δηλαδη δεν ειναι μονιμη, που ενδιαφερωμαι (προς Θεου! μην βγαλω μονιμα την τετρακινηση!) αλλα θα ηθελα να μαθω και απο σας την γνωμη σας.

Μετα απο ψαξιμο βρηκα ενα ιταλικο κιτ στο http://www.promolada.com/ που μου φαινετε ενδιαφερον.. αν ξερετε κανενα αλλο ομως πετε μου!

Για να μπει κατι τετοιο θελει διαδικασια; αποτι μου εξηγησε ο μηχανικος μου θα μπει αναμεσα στο μπροστινο διαφορικο και το κεντρικο.. (αν καταλαβα καλα ;]
Άβαταρ μέλους
Manic
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 137
Εγγραφη: Παρ 30 Ιουν, 2006 7:39 pm
Τοποθεσια: Κυπρος

Δημοσίευσηαπό Manic την Κυρ 29 Οκτ, 2006 11:06 pm

Φιλε Δημητρη, οπως ειπες και μονος σου, εχεις injecton, και οπως αντιλαμβανομαι πενταταχητο κιβωτιο. Τι γινεται με εμας με τα παλαιοτερα Niva του καρμπυρατερ και των τετραταχητων;

Δεν λέω, που συγκρινω με αλλα αυτοκινητα, αναλογος καλα παμε (ειμαστε και συνεχεια 4Χ4). Αν μπορουμε ευκολα και με μικρο κοστος ομως να γλιτωσουμε κατι παραπανω και να εχουμε και λιγο τραβηγμα επιτελους στις ανηφορες, γιατι οχι;
Άβαταρ μέλους
Manic
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 137
Εγγραφη: Παρ 30 Ιουν, 2006 7:39 pm
Τοποθεσια: Κυπρος

Δημοσίευσηαπό Nasos Abt NV 4x4 την Κυρ 29 Οκτ, 2006 11:22 pm

και με σανιδωμένο το γκαζι 11 λίτρα στα 100 χιλιομετρα στην εθνική από Κόρινθο προς Τρίπολη (ανηφορα),


πως τα πηγαινε συντροφε Δημητρη εκει το νιβα σου και με τοσο βαρος μεσα απο πλευρας ταχυτητας? :roll: ανεβοκατεβαζες ταχυτητες :lol: η οκ? :roll:
MAZDA 6 MPS-LADA NIVA RSM 4x4
ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ!

www.mazdaspeedclub.gr
Άβαταρ μέλους
Nasos Abt NV 4x4
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 702
Εγγραφη: Πέμ 02 Φεβ, 2006 7:24 pm
Τοποθεσια: Χαλανδρι-Σπαρτη

Δημοσίευσηαπό whirlygr την Δευτ 30 Οκτ, 2006 7:48 pm

Καλησπέρα συντρόφια. Νομίζω πως δεν είναι και τόσο καλή ιδέα να κάνουμε τα θηρία μας 2Χ4. Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για να φρενάρει και να στρίβει σαν 4Χ4 και όχι 2Χ4. Τώρα βέβαια η κατανάλωση σαφώς είναι μικρότερη και έχει περισσότερα χιλιόμετρα τελικής. Όμως τη φθορές θα έχει ο πίσω άξονας;;;; Πώς θα ρυθμίσεις τα φρένα για να σταματάς σωστά;;;;
Άβαταρ μέλους
whirlygr
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 63
Εγγραφη: Τετ 18 Οκτ, 2006 9:39 am
Τοποθεσια: Γέρακας - Γύθειο

Δημοσίευσηαπό taxideytis την Σάβ 19 Ιαν, 2008 10:09 pm

χρήστης 10 χρόνων σε δύο niva ήμουν σαφώς κατά της αποσύμπλεξης του κεντρικού διαφορικού. Φέτος τα Χριστούγεννα σε εκδρομή στην Σαμαρίνα έμεινα από ξεκούμπωμα (το ανταλλακτικό ήταν σκάρτο) μπρος δεξιά έσω μπιλιοφόρου. Επέστρεψα με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό (κλασσικά), με κακές καιρικές συνθήκες. (700+ χλμ). μετά απο αυτή μου την εμπειρία απο φάσισα με την πρώτη ευκαιρία να γίνω κατ' επιλογή τετρακίνητος. Ο θόρυβος έιχε μειωθεί κατά πολύ, το ίδιο και η κατανάλωση. ΚΑι ναι το niva είναι φτιαγμένο να παέι στα τέσσερα πάντα αλλά στην Ρωσία. Νομίζω οτι στη κίνηση της πόλης και στην ευθεία της εθνικής με καλό καιρό δεν απαιτείται 4χ4 συνεχώς. Πέρα απο αυτό το τι θα κάνει ο καθείς μας είναι δική του επιλογή...
Άβαταρ μέλους
taxideytis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 1943
Εγγραφη: Παρ 11 Ιαν, 2008 10:00 pm

Δημοσίευσηαπό Tasos808 την Κυρ 27 Ιαν, 2008 11:32 am

Σύντροφοι
έπειτα από πολύ συζήτηση αποφάσισα να βάλω πάνω στο εργαλείο μου το σύστημα απεμπλοκής της τετρακίνησης και να κάνω το niva πισωκούνα :!: :!: :!: Το αποτελέσμα οφείλω να πω πως ήταν εκπληκτικό.Το αυτοκίνητο έχει γίνει πια πιο γρήγορο,σε σχέση πάντα με το παρελθόν,με μικρότερη κατανάλωση και μειωμένο θόρυβο.Επίσης μέσα στην πόλη έχει γίνει αρκετά καλύτερο μιας και τώρα δεν βάζω πουθενά πρώτη διότι το αυτ/το ελέω πισωκίνησης είναι πιο ευέλικτο 8) 8) .Πιστεύω πως όσοι από εσάς δεν έχετε το niva μόνο για το βουνό αλλά το χρησιμοποιήτε και μέσα στην πόλη θα σας ενδιέφερε πολύ αυτό το σύστημα :!:

Υ.Γ. Το niva γίνετε όποτε θέλεις και πάλι όπςσ πριν δλδ τετρακούνα σε περίπτωση που βρέχει.

Φιλικά tasos808
Άβαταρ μέλους
Tasos808
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 415
Εγγραφη: Σάβ 12 Ιαν, 2008 10:36 pm
Τοποθεσια: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό petersp την Κυρ 27 Ιαν, 2008 1:38 pm

Ποσο σου στοιχισε συντροφε & ποιος στο εβαλε? Η εμπλοκη - απεμπλοκη γινεται μεσα στην καμπινα? Πες μας και μας!... :D
Άβαταρ μέλους
petersp
 
Δημοσ.: 67
Εγγραφη: Δευτ 26 Δεκ, 2005 1:01 pm
Τοποθεσια: thessaloniki

Δημοσίευσηαπό DINOS την Κυρ 27 Ιαν, 2008 2:24 pm

Εγώ το πήρα από την μαμά 400 Ε + φπα και το πέρασα μόνος μου αφού κατέβασα το κεντρικο διαφορικό (αρκετά εύκολη δουλειά εάν έχεις χώρο και μερικά βασικά εργαλεία και σχετική άπλή γνώση). Σχετικά με την επιλογή τώτα υπάρχουν στο λεβγιεδάκι τρείς επιλογές, προς τα εμπρός 2Χ4 μέση μπλοκέ και πίσω 4Χ4. Η εμπλοκή και απεμπλοκή γίνεται και εν κινήσει με χαμηλή ταχύτητα. Το μόνο αρνητικό είναι οτι στο ξεκίνημα έχει κάποιο μικρό κραδασμό στο πίσω διαφορικό.
DINOS
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 36
Εγγραφη: Σάβ 13 Ιαν, 2007 8:41 pm

Δημοσίευσηαπό Tasos808 την Κυρ 27 Ιαν, 2008 2:26 pm

Φίλε petersp,
αυτό το σύστημα μου το τοποθέτησε ο αντιπρόσωπος της lada στην Τρίπολη με κόστος περίπου 600euro(με λίγο παζάρι φτάνει στα 550-500euro).Η απεμπλοκή γίνεται μέσα από την καμπίνα με το μοχλό που μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό(με ταχύτητα 20 χλμ) και όπως έγραψα και πριν το niva γίνεται άλλο αυτ/το :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
Tasos808
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 415
Εγγραφη: Σάβ 12 Ιαν, 2008 10:36 pm
Τοποθεσια: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΥΡΟΣ την Πέμ 07 Φεβ, 2008 10:18 pm

:?: ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ 4Χ2 ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΛΗΜΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΡΟΧΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ :?: ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΥΡΟΣ
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 8
Εγγραφη: Τετ 17 Οκτ, 2007 4:22 pm
Τοποθεσια: ΣΥΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Tasos808 την Παρ 08 Φεβ, 2008 2:46 pm

Για τις πλήμνες που λες επειδή έχω κάνει το niva μου 4χ2 δεν είναι απαραίτητες απλώς από ότι μου είπε ο εκπρόσωπος,το αυτοκίνητο έχει λίγο καλύτερη συμπεριφορά(εννοώ το τρέμουλο που κάνει μπροστά)στην άσφαλτο.
Άβαταρ μέλους
Tasos808
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 415
Εγγραφη: Σάβ 12 Ιαν, 2008 10:36 pm
Τοποθεσια: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό xalk την Παρ 08 Φεβ, 2008 5:06 pm

Tasos808 έγραψε:Για τις πλήμνες που λες επειδή έχω κάνει το niva μου 4χ2 δεν είναι απαραίτητες απλώς από ότι μου είπε ο εκπρόσωπος,το αυτοκίνητο έχει λίγο καλύτερη συμπεριφορά(εννοώ το τρέμουλο που κάνει μπροστά)στην άσφαλτο.

Ασφαλώς και δεν είναι απαραίτητες οι πλήμνες ΑΛΛΑ... χωρίς αυτές, είναι σαν να βάζεις ηλιακό θερμοσίφωνα σε μέρος που τη μισή μέρα έχει σκιά :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xalk
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 887
Εγγραφη: Τρί 27 Σεπ, 2005 9:33 pm

Δημοσίευσηαπό D.Kom την Παρ 08 Φεβ, 2008 9:01 pm

Ο λογος που δεν εβαλα πλημνες (τεταρτος χρονος με το συστημα αποσυμπλεξης) ειναι κατα βαση οικονομικος.Οχι τοσο για το κοστος αποκτησης-εγκαταστασης,οσο για το γεγονος οτι με τις πλημνες δε μπορεις να χρησιμοποιεις πλεον τα φθηνα μαμα ρουλεμαν.80 ευρα μου ειχαν πει για καθε εμπρος τροχο... κι ειχα ανατριχιασει στη σκεψη οτι σε σκληρη χρηση ακομα και τα θρυλικα για την αξιοπιστια τους γιαπωνεζικα χρειαζονται μια φορα το χρονο τουλαχιστον αλλαγη ρουλεμαν,εστω και για λογους προληπτικους.
Φυσικα μονο με τις πλημνες μπορεις να πεις οτι εχεις προβει σε ολοκληρωμενη βελτιωση,αλλα παλευεται μια χαρα και χωρις...
Στην πολη θελει προσοχη.Αν δε το αμαξι ειναι ψηλωμενο και με mud λαστιχα,η παραμικρη υποψια υγρασιας γινεται επικινδυνη.Η χρηση με οδηγησε στο συμπερασμα οτι η 2x4 κινηση ειναι καλο να περιοριζεται στην εθνικη,οπου και το μεγαλυτερο οφελος.Κι εδω ομως θελει προσοχη,αφου οι αποστασεις ακινητοποιησης στο φρεναρισμα αν και καθολα λογικες,ειναι μακραν μεγαλυτερες απ' οτι με τη μονιμη τετρακινηση,οποτε ευνοουνται τυχον λαθη.
Αλλο αρνητικο εχει πρωτος εντοπισει (κι επιβεβαιωνω απολυτα) ο φιλος mato.Σε προσπαθεια γρηγορης εμπλοκης του κεντρικου μπορει να γινει κατα λαθος απεμλοκη της τετρακινησης (τρεμα εμπρος το λεβιεδακι αντι στη μεση),πραγμα που σχεδον σιγουρα οδηγει σε σπινιαρισμα-κολλημα.
Παρολα τα αρνητικα,εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα,με την προϋποθεση οτι η επιλογη αυτη συμβαδιζει με τη χρηση του αυτοκινητου (πολυωρα ασφαλτινα ταξιδια).Σε αντιθετη περιπτωση,αφηστε το αμαξακι ησυχο... :wink:
"Αν ξεραμε που θα πεσουμε,θα βαζαμε μαξιλαρι,να μη χτυπησουμε" Γερμανος Επιστημων
Άβαταρ μέλους
D.Kom
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 274
Εγγραφη: Σάβ 07 Οκτ, 2006 12:26 am
Τοποθεσια: ΛOΥΤΡΑΚΙ

Επόμενο

Επιστροφή στην Μηχανικές - Ηλεκτρικές Βελτιώσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron